Ефективний сервіс Міністерства доходів і зборів України – “Пульс”

Ефективний сервіс Міністерства доходів і зборів України – “Пульс”

28.10.13 23:48 0 935
Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів створено телефонну лінію «Пульс». Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 — є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.


Інформаційно-комунікаційний сектор
ДПІ у Сихівському р-ні м.Львова
ГУ Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Міндоходів та органи ...
Наступна новина: Завдяки працівникам ...

КОМЕНТАРІ