Користувачам касової техніки при її придбанні або заміні необхідно обов’язково звертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО щодо проведення ними відповідного доопрацювання існуючої моделі РРО у термін до 01.07.2013, з якого використання такої техніки тягне за собою відповідальність у зв’язку з введенням в дію п. 9 ст. 17 Закону N 265, яка передбачає, що до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.)– в разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку.
Детальну інформацію з питання користування новим сервісом – поданням звітності про використання РРО до органів ДПС в електронному вигляді, можна почерпнути на сайтах ДПСУ (www.sts.gov.ua), НБУ (www.bank.gov.ua) і за телефонами довідкової служби ДПС України: (0800) 501-00-70, (044) 454-16-13.
Леся Тиркус
медіа-центр ДПС у Рівненській області
Uzinform
Источник: http://training-microtest.ru/courses/vendor7/
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Завдяки ...
Наступна новина: Переваги та недоліки онлайн ...
Порушення балансу мікробіома порожнини рота,коли ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого