«В нашій області створення комфортних умов для роботи підприємців значною мірою досягнуто шляхом відкриття 15 центрів обслуговування платників податків, – зазначив керівник відомства. - На основі центру при ДПІ в м. Івано-Франківську, який став одним з перших в Україні, Міністерством доходів і зборів напрацьовано відповідні рекомендації усім територіальним органам та створено відео – презентацію Центру. Тобто наш позитивний досвід став в пригоді усім регіонам України.
Це дозволило підняти на якісно новий рівень виконання податкових процедур, розширити спектр послуг для платників податків. Саме через Центри ми зробили крок назустріч платникам податків у забезпеченні високого рівня їх обслуговування.
Однак, ми не зупиняємось на досягнутому, розуміючи, що рух вперед в рамках реалізації стратегічних цілей та завдань Міндоходів, неможливий без запровадження нових методів в організації роботи, спрямованих на підвищення ефективності праці, а також вдосконалення процесу надання адміністративних послуг. З цією метою, за нашої ініціативи Івано-Франківською міською радою затверджено Програму поліпшення сервісу обслуговування платників податків до 2015 року. Програма передбачає створення call-центру на базі податкової інспекції, яка дозволять автоматизувати інформування платників податків про нараховані податкові зобов’язання, податковий борг, а також заходи інформаційно-роз’яснювального характеру.
Крім того, працюємо над запровадженням в Центрах обслуговування платників податків так званих інформаційних кіосків з широким спектром послуг – від перегляду веб-порталу відомства чи відео - зв’язку з фахівцями до отримання інформації про рух документів для видачі довідок чи дозволів».
Прес-служба ГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Львівщина: 9 жінкам ...
Наступна новина: Суперліга. У символічній ...