«Очевидно, що цей новий зерновий термінал збільшить експорт українського зерна у світі. Нині ваша країна має чудову можливість скористатися цим новим і сучасним комплексом, аби зміцнити свою позицію в торгівлі на світовому ринку зерна», - вважає Влонцос.
«Найбільша перевага полягає в тому, що судна класу «Рanamax» роблять можливим імпорт великої кількості зерна з України до інших портів світу. Якщо ви прийматимете кораблі «Рanamax», ви суттєво збільшите обсяги сировини, яку зможете імпортувати. Звісно, нові технології підвищать ефективність цього комплексу та мінімізують часові затрати кораблів на завантаження і транспортування зерна», - додав він.
Учений також переконаний, що збільшення експорту стимулюватиме українських аграріїв вирощувати більше зерна та запроваджувати з цією метою нові технології в АПК.
«Це стане значним стимулом для українських фермерів і АПК загалом, щоб збільшувати продуктивність і запроваджувати нові технології», - сказав Влонцос. Він принагідно нагадав, що компанія «Бруклін-Київ» створила спільне підприємство з Louis DreyfusCommodities, мета якого – просувати український експорт зерна. «Louis Dreyfus Commodities – дуже досвідчена фірма в питанні експорту зерна. І я думаю, тепер українцям стане значно легше знаходити ринки збуту для своєї сировини на Далекому Сході », - додав економіст.
Нагадаємо, в кінці жовтня в Одеському порту відкрито 1-у чергу найбільшого в Чорноморському басейні зерноперевантажувального комплексу - спільного інвестиційного проекту Адміністрації морських портів України, Одеського морського порту та українсько-британської компанії «Бруклін-Київ».
Тоді ж в Уряді повідомили про залучення 1 млрд грн інвестицій на будівництво нового зернового терміналу в Одеському порту.
Panamax— клас морських суден, котрі можуть проходити шлюзами Панамського каналу, шлюзи мають 305 м довжини, 33,5 м ширини та 26 м глибини.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Платники Львівщини ...
Наступна новина: Валерій Пятницький: Угода ...