До Червоноградського міськвідділу міліції із заявою про шахрайство звернулася 42-річна жителька Червонограда, працівниця однієї з місцевих шахт, яка повідомила, що стала жертвою телефонних шахраїв.
Жінка розповіла, що 5 листопада, до неї зателефонувала невідома особа, яка повідомила, що її син вчинив хуліганські дії та затриманий міліцією. Щоб „залагодити питання” жінці запропонували сплатити 1000 доларів США.
Згодом, ошукана жінка зрозуміла, що стала жертвою шахраїв і звернулася до правоохоронців.
Цього ж дня до Червоноградського МВ із заявою звернувся 87-річний житель Червонограда. Пенсіонер повідомив, що невідома особа телефоном повідомила йому про те, що його онук скоїв хуліганство і „потрапив до міліції”.
Довірливий чоловік позбувся 4000 гривень, які сплатив шахраям „за визволення онука”.
Правоохоронці проводять заходи з метою встановлення осіб причетних до шахрайства.
З метою попередження і недопущення шахрайства по телефону, працівники міліції закликають громадян бути пильними і звертати увагу на кілька простих правил, які допоможуть запобігти спробам телефонного шахрайства:
1. Не довіряйте інформації, яку отримуєте від незнайомців по телефону. Завжди перевіряйте її. Навіть якщо незнайомець представляється представником правоохоронних органів, родичем чи знайомим – не поспішайте здійснювати якихось дій, особливо, якщо вони стосуються переказу коштів на розрахунковий рахунок чи будь-яким іншим способом;
2. Якщо ви запідозрили спробу шахрайства по телефону - якомога швидше повідомте про це правоохоронні органи за номером «102».
Варто пам’ятати, що найкраща протидія шахраям – ігнорування їхніх прохань, вимог та пропозицій. Своєчасне повідомлення про наміри шахраїв допоможе врятувати від втрати коштів інших громадян.
ВЗГ ГУМВС України у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Анатолій Вітів вимагає від ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...