За 10 місяців платникам податків ДПІ у Галицькому районі Львова видано 535 безкоштовних ключів цифрового підпису

За 10 місяців платникам податків ДПІ у Галицькому районі Львова видано 535 безкоштовних ключів цифрового підпису

11.11.13 15:57 0 1025
У жовтні 2013 року послугами представництва АЦСК ІДД Міндоходів в приміщенні Головного управління Міндоходів у Львівській області, яке безкоштовно надає посилені сертифікати ключів, скористалися 143 суб’єкти господарювання Галицького району м.Львова. Загалом з початку цього року, щоб надсилати звітність в електронному вигляді, платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності району отримали 535 ключів цифрового підпису.
Нагадуємо, отримавши ключ цифрового підпису, клієнти Акредитованого центру можуть скористатись всіма електронними сервісами, впровадженими для підвищення комфорту обслуговування.
Для отримання фізичною особою та фізичною особою-підприємцем посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
2) копія паспорту заявника та підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
3) копія облікової картки платника податків заявника та підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);
4) копія (засвідчена фізичною особою - підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).
Для отримання юридичною особою посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
2) оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
3) документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
4) документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
5) копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
6) копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
Усі бажаючі отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису можуть це зробити у секторі реєстрації користувачів при Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (АЦСК ІДД) Міндоходів, який розташований у приміщенні Центру обслуговування платників м.Львова за адресою: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35, каб.136, тел.: (032) 297-39-85, (032) 297-39-89. Перелік документів, необхідних для отримання посиленого сертифікату ключа, та всю інформацію щодо діяльності АЦСК розміщено на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів www.cskidd.gov.ua. Окрім того, для уникнення черг, ведеться попередній запис платників на зручний для них час.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: За жовтень 2013 року ...
Наступна новина: З 1 січня 2014 року ...

КОМЕНТАРІ