В цей день кожний відвідувач Центра обслуговування платників міста Чернігова отримав брошуру «Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів», розроблену фахівцями Міністерства. В ній висвітлено основні витяги із законодавства, інформація про права та обов’язки платників, про посадових осіб контролюючих органів, а також телефон антикорупційного сервісу Міндоходів «Пульс», за яким платники можуть поскаржитися на протиправні дії працівників відомства. Протягом дня працівники ДПІ у м. Чернігові також розповсюджували брошуру пересічним громадянам біля Головпоштамту.
Проте, на цьому роз’яснювальна робота, щодо підвищення економічної грамотності населення, не закінчується. Розповсюдження брошур буде продовжуватися на «круглих столах», семінарах та інших тематичних заходах, які проводяться працівниками інспекції.
За інформацією інформаційно-комунікаційного сектору ДПІ у м. Чернігові ГУ Міндоходів у Чернігівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Із Львівськими ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...