У сюжетах використані фрагменти слоганів, запропонованих учасниками конкурсу слоганів соціальної реклами, який ДСНС України проводила у соціальних мережах у серпні-вересні спільно з волонтерами.
ДСНС України постійно проводить роз‘яснювальну роботу з населенням, у тому числі у вигляді розміщення соціальної реклами у засобах масової інформації, у соціальних мережах, на конструкціях зовнішньої реклами та об’єктах з масовим перебуванням людей. У пожежонебезпечний період, який триває з квітня до жовтня, роз‘яснювальна робота спрямовується на запобігання пожежам в екосистемах та загибелі людей на воді, а в осінньо-зимовий період – переважно на запобігання пожеж у побуті. Адже зазвичай для холодної пори року характерне збільшення кількості пожеж у житловому секторі через недотримання населенням елементарних правил пожежної безпеки.
Зокрема, з початку 2013 року в Україні сталося майже 40 тис. пожеж у побуті, що на 15% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Така позитивна тенденція пов‘язана і з ефективним реагуванням оперативно-рятувальних підрозділів на пожежі, і з посиленою профілактичною роботою з населенням, до якої залучаються в тому числі волонтери.
Закликаємо усіх громадян дотримуватися правил пожежної безпеки під час обігріву приміщення і використання електроприладів, а також правил поведінки на льоду під час зимової риболовлі чи відпочинку на водоймах.
Державна служба України
з надзвичайних ситуацій
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Європі вшанували кінець ...
Наступна новина: Державтоінспекція ...