«Така тенденція свідчить про дієвість місцевої влади та ефективний діалог з громадськістю. За останні роки Волинь зробила значний поступ в електронному урядуванні. Сайт Адмінпослуг, ЦНАПи, погосподарський облік у сільських та селищних радах, - це все для підвищення обізнаності наших волинян. На мою думку, це хороша модель роботи з людьми та ефективного виконання завдань, поставлених Президентом України, щодо відкритості та прозорості влади», - зауважив Борис Клімчук.
Загалом з урахуванням колективних звернень з пропозиціями, заявами та скаргами до облдержадміністрації звернулось 11246 осіб, що на 6566 громадян менше, ніж за аналогічний період 2012-го.
«Людей до нас приходить менше, це говорить про те, що вони отримують допомогу чи роз’яснення саме в райдержадміністраціях чи сільрадах. Я згадую, як у 2010 році на прийомі було по 50, 100 чи навіть 200 людей. Ми намагаємося підійти індивідуально до потреб кожної людини і за першим зверненням вирішити чи роз’яснити примарність бажань громадян. Якщо ж питання не в нашій компетенції, кажемо їм правду та показуємо заявникам шляхи його можливого розв’язання», - підкреслив голова облдержадміністрації.
За словами Станіслава Ющика, за відповідний період цього року всього до облдержадміністрації та Контактного центру в області надійшло 4183 звернень. З них 31,3% вирішено позитивно, для 44,9% - надано роз’яснення, ще 5,6 % - на контролі.
Про це повідомили у прес-службі прокуратури Волинської облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: ООН закликала зібрати на ...
Наступна новина: На Львівщині завершився ІV ...