Ericsson : мобільні міські сервіси підвищать якість життя в місті

Ericsson : мобільні міські сервіси підвищать якість життя в місті

13.11.13 20:42 0 1162
· Експерти Ericsson ConsumerLab протестували 18 нових концепцій мобільних міських сервісів серед 7500 користувачів смартфонів ;

· Дослідження дозволило виявити залежність між рівнем незадоволеності міським життям і затребуваністю відповідних мобільних додатків;

· Користувачі смартфонів , вважають , що нові послуги стануть в п'ять разів доступнішим протягом трьох років.

У ході дослідження , проведеного в Сан -Паулу , Пекіні , Нью - Йорку , Лондоні і Токіо , фахівці Ericsson ConsumerLab представили користувачам смартфонів 18 нових концепцій послуг , пов'язаних з різними аспектами міського життя. Даний проект - це другий етап дослідження , присвяченого вивченню задоволеності життям у великих містах .

Перший блок послуг стосувався областей , що відносяться , на думку респондентів , до переваг міського життя , - доступність магазинів , ресторанів і місць проведення дозвілля. Приклади подібних сервісів - путівники по ресторанах , цифрові фітнес- тренери , консультана з покупок , мобільні меню і додатки для бронювання столиків , а також замовлення товарів з доставкою в той же день. Однією з найбільш затребуваних послуг виявилося додаток для перевірки інгредієнтів страв у ресторанах. 61 % респондентів упевнені в тому , що вона набуде поширення в найближчі три роки.

У другій блок послуг увійшли ті мобільні сервіси , які покликані зменшити недоліки життя в місті і надати додаткові можливості у сфері догляду за дітьми та людьми похилого віку , взаємодії з владою і транспорту. У числі запропонованих концепцій були мережі соціальної допомоги , що дозволяють швидко зв'язуватися з членами сім'ї за допомогою різних пристроїв , контекстна мобільна міська служба з інформаціоей від місцевих органів влади і прив'язкою до геолокації , а також диспетчер поїздок , що оптимізує щоденний розклад користувача.

Найбільш затребуваними в цьому ряду сервісами стали програми для доступу до інформації про держпослуг і роботі муніципальних установ , персональної навігації та отриманні послуг у сфері медицини та соціального забезпечення. При цьому транспорт є основним джерелом невдоволення міським життям . 64% респондентів , які витрачають більше двох годин на день на регулярні поїздки на роботу і назад , зацікавлені у використанні навігатора для оптимізації свого маршруту і більше 50 % - у самостійно парующемся автомобілі.

Коментує Міхаель Бьерн , керівник дослідницького відділу ConsumerLab , Ericsson : «Масовий попит на нові ІКТ- послуги може за три роки змінити міське життя до невпізнання. Послуги мобільного шопінгу , громадського харчування та організації дозвілля здатні істотно підвищити якість життя людей в мегаполісі . Мобільні послуги також можуть знизити рівень стресу , і ринок активно чекає появи таких сервісів. Згідно з результатами дослідження , користувачі чекають , що сучасні технології зможуть вирішити багато питань, пов'язаних з повсякденним життям в місті ».

Респонденти в цілому очікують , що протягом трьох років доступність різного роду додатків , що сприяють більш ефективної організації міського життя , підвищиться в п'ять разів у порівнянні з сьогоднішнім днем.

У ході досліджень було опитано 7500 користувачів смартфонів , що є репрезентативним для 40 мільйонів городян.


Про ConsumerLab :

Ericsson ConsumerLab - це дослідницька організація, що володіє 15-річним досвідом проведення споживчих досліджень в різних областях. Одним з ключових напрямків діяльності є дослідження поведінки і переваг користувачів сучасних інформаційних і комунікаційних продуктів і сервісів.

Щорічно Ericsson ConsumerLab опитує 100 000 чоловік в більш ніж 40 країнах і 10 мегаполісах , формуючи актуальну статистичну картину світу. Представники Ericsson ConsumerLab працюють практично в кожному регіональному представництві Ericsson.


Всі звіти можна знайти за адресою: www.ericsson.com / consumerlab

Ericsson - світовий лідер у сфері інформаційно - комунікаційних технологій ( ІКТ) . Рішення Ericsson дозволяють вчитися , працювати і жити більш вільно , використовуючи ефективні технології , що з'єднують суспільство , по всьому світу.

Компанія пропонує технологічні рішення і послуги у сфері ІКТ операторам зв'язку і партнерам в інших сферах бізнесу. Сьогодні понад 40 % мобільного трафіку в світі передається по мережах Ericsson. Мережі , операторам яких компанія Ericsson надає технічну підтримку , обслуговують понад 2,5 млрд абонентів.

Ericsson працює в 180 країнах світу , штат співробітників налічує більше 100 000 чоловік. Компанія заснована в 1876 році , штаб квартира розташовується в Стокгольмі , Швеція . У 2012 році продажі компанії склали USD 33800000000 (SEK +227800000000 ) . Акції Ericsson котируються на NASDAQ OMX , Стокгольмській фондовій біржі і NASDAQ , а також Нью - Йоркської фондової біржі.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Майдані встановлюють ...

КОМЕНТАРІ