Олександр Володимирович оглянув зал приймання звітності та надання консультацій, а також поспілкувався з платниками. «На Тернопільщині функціонують 17 таких центрів, – зазначив О.Конончук. – Із їх відкриттям платники отримали можливість без черг і зайвих відвідувань численних кабінетів отримати увесь спектр послуг. Судіть самі, тільки у Гусятині з початку цього року працівники ЦОПу надали 714 консультацій, прийняли і зареєстрували майже 18,5 тис. декларацій та звітів, понад 7 тис. листів і заяв, надали більше трьох тисяч адміністративних послуг.
Зручність та швидкість обслуговування у центрі обслуговування відмічають і гусятинські платники. Зокрема, приватний підприємець Руслан Мицьо розповідає: «Коли б я не звернувся у сервісний центр, обслуговування завжди якісне і проблем тому не виникає жодних». А головний бухгалтер селянсько-фермерського господарства Галина Марак зазначає: «Дуже зручно зараз подавати звітність в електронному вигляді, в тому числі і з єдиного соціального внеску. Переконана, що це черговий крок до цивілізованих сучасних взаємовідносин між органами доходів і зборів та представниками бізнесу».
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Валентин Семенов: ...
Наступна новина: Електронний ключ від ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов