За його словами, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Учасники семінару також дізналися, що на сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років.
Олександр Фролов розповів присутнім на семінарі про порядок подання звітності в електронному вигляді та про переваги подання такої звітності.
«Електронна форма звітності – це вигідно і платникам, і міндоходівцям. Преваги «електронного звітування» платники податків вже відчули. На сьогодні подає свою звітність «електронкою» майже 5 тисяч івано-франківських суб‘єктів господарювання. Зокрема, 96% платників ПДВ звітуються виключно засобами Е-mail»,- зазначив посадовець.
З новинами податкового законодавства присутніх ознайомила начальник інформаційно-комунікаційного відділу міської ДПІ Галина Яремко. Зокрема, вона розповіла про новий порядок реєстрації РРО, скасування видачі довідки про відсутність за межами України валютних цінностей та майна, нові правила оцінки нерухомого та рухомого майна, вимоги щодо встановлення платіжних терміналів, нові правила реєстрації платників ПДВ та єдиного податку, які запроваджуються з наступного року, тощо.
Семінар проведено спільно з товариством «Парус Прикарпаття».
Підготовлено інформаційно-комунікаційним
відділом ДПІ у м. Івано-ФранківськуГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Підприємці Гусятинщини ...
Наступна новина: За численні порушення ...