Нові книги обліку доходів і витрат підприємцям рекомендується вести з 1 січня 2014 року

Нові книги обліку доходів і витрат підприємцям рекомендується вести з 1 січня 2014 року

15.11.13 20:43 0 945
З метою уникнення непорозумінь щодо ведення книг обліку доходів і витрат підприємцями, які перебувають на загальній системі оподаткування, та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, Міністерство доходів і зборів України рекомендує тим підприємцям, які ведуть облік доходів і витрат у старій Книзі, затвердженій наказом від 24.12.2010 р. №1025, продовжувати її ведення до кінця 2013 р., а вже з 01.01.2014 р. вести нову Книгу за формою, затвердженою наказом від 16.09.2013 р. №481.
Для реєстрації нової Книги у паперовому вигляді самозайнята особа зобов’язана подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкова адреса, номер і дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності).
Книга прошнурована, пронумерована, безоплатно реєструється в контролюючому органі та засвідчується підписом керівника контролюючого органу або його заступника і скріплюється печаткою.
У разі обрання підприємцем ведення Книги в електронній формі така особа зобов’язана: отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом (якщо таких ще немає) і сформувати заяву на отримання Книги та надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку.
Контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву підприємця на отримання Книги у реєстрі поданих заяв і протягом трьох робочих днів формує та надсилає йому повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера та дати її реєстрації.
Після отримання такого повідомлення підприємець має право вести Книгу в електронному вигляді згідно з вимогами Порядку. Ведення електронної книги не виключає можливості виправлення помилок або коригування вже внесеної інформації. Це відбувається шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або додатне значення.
Нагадуємо, що з січня 2014 року працюватиме сервіс «Електронний кабінет платника податків», яким передбачено для підприємців режим «Ведення книг обліку доходів і витрат та книги обліку доходів в електронному вигляді та формування відповідної податкової декларації».

Підготовлено інформаційно-комунікаційним
відділом ДПІ у м. Івано-ФранківськуГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ