Сихівська податкова повідомляє

Сихівська податкова повідомляє

19.11.13 13:08 0 1380
Нещодавно в ДПІ у Сихівському районі м.Львова ГУ Міндоходів у Львівській області відбулася «гаряча» телефонна лінія з питань застосування норм Податкового кодексу України. На запитання платників податків відповідав заступник начальника податкової інспекції Василь Валерійович Симканич.
Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час «гарячої лінії».
Доброго дня, Василю Валерійовичу! Скажіть, будь ласка, чи є підставою для відмови у видачі свідоцтва платника єдиного податку невідповідність вказаних у заяві видів діяльності видам діяльності, зазначеним в реєстраційній картці фізичної особи-підприємця?
Пунктом 299.5 статті 299 Податкового кодексу України визначено, що свідоцтво платника єдиного податку видається контролюючим органом безоплатно протягом 10 календарних днів з дня подання суб’єктом господарювання заяви.
У разі відмови у видачі свідоцтва контролюючий орган зобов’язаний надати протягом 10 календарних днів з дня подання суб’єктом господарювання заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку (п.299.8 ст.299 Податкового кодексу України).
Відповідно до п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у видачі суб’єкту господарювання свідоцтва платника єдиного податку є виключно:
невідповідність такого суб’єкта господарювання вимогам ст.291 розділу ХIV Податкового кодексу України;
наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється в результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;
недотримання вимог пп.298.1.4 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України.
Таким чином, невідповідність видів діяльності, вказаних у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування, видам діяльності, які зазначенні в реєстраційній картці фізичної особи – підприємця, не є підставою для відмови у видачі свідоцтва платника єдиного податку.
Підкажіть, чи підлягає поверненню до органів доходів і зборів анульоване свідоцтво платника єдиного податку?
Відповідно до п.299.2 ст.299 Податкового кодексу України бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку. Облік бланків свідоцтв платників єдиного податку здійснюється контролюючими органами.
Анульоване свідоцтво платника єдиного податку підлягає поверненню до контролюючого органу, який його видав, протягом 10 днів з дня анулювання (пп.299.15.1 п.299.15 ст.299 Податкового кодексу України).
Я фізична особа-підприємець, працюю на загальній системі оподаткування, несвоєчасно сплатила до бюджету авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб. Яка за це передбачена відповідальність?
Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачують до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).
За несвоєчасну сплату авансових внесків платник податку, відповідно до ст.126 Податкового кодексу України, притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Доброго дня. Я приватний підприємець. Чи повинен я повідомляти органи доходів і зборів про отримання або знищення печатки?
Особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання визначаються ст.128 Господарського кодексу, яка не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання. Тобто фізичні особи-підприємці рішення про отримання печатки приймають самостійно в залежності від специфіки діяльності.
Нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти органи доходів і зборів про отримання або знищення печатки.
Разом з тим, узагальнюючи норми Податкового кодексу України (в тому числі п.48.3 ст.48) форми документів, які подаються до органу доходів і зборів (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису платника податків – фізичної особи або посадової особи – юридичної особи печаткою платника податків (за наявності).
Роз’ясніть, будь ласка, чи має фізична особа-підприємець на загальній системі оподаткування, сплачувати єдиний внесок за період, в якому не отримувала дохід?
Згідно з п.2 ч.1 ст.7 та ч.11 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для фізичних осіб-підприємців (крім тих, які обрали спрощену систему оподаткування) встановлюється у розмірі 34,7% суми доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного соціального внеску не може бути меншою за його мінімальний розмір за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
Враховуючи зазначене, фізичні особи-підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, не повинні сплачувати єдиний внесок за періоди, в яких не отримували дохід (прибуток), у разі наявності підтверджуючих документів.
Чула у теленовинах про новий сервіс Міндоходів для платників податків «Електронні перевірки». Розкажіть, будь ласка, про цей сервіс.
Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.
Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
– дистанційне обслуговування платників податків;
– мінімізація впливу людського фактора;
– підвищення якості проведення перевірки;
– зменшення терміну проведення перевірки;
– впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
– зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України.

Інформаційно-комунікаційний сектор
ДПІ у Сихівському р-ні м.Львова
ГУ Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У різних куточках ...
Наступна новина: Борис Клімчук: «Виконання ...

КОМЕНТАРІ