Мінімальний страховий внесок для фізичної особи – «спрощенця» визначається як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, тобто на 34,7%.
Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2013 року становить 1147 грн, з 1 грудня 2013 року – 1218 грн. Відповідно розмір мінімального страхового внеску у грудні становитиме 422,65 грн.
У жовтні цього року суб’єкти господарювання Тернопільщини сплатили більше 200 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Про це повідомила в.о. начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Марія Мельник.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Поспішіть заплатити за ...
Наступна новина: Делегація Львівщини взяла ...
Як завести корисну звичку і не кинути через два тижні
Фінансовий сертифікат без зайвих формальностей
Будівництво за європейськими нормами: що перейняти
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого