Банкомати ПриватБанку обслуговують клієнтів швидше

Банкомати ПриватБанку обслуговують клієнтів швидше

21.11.13 13:17 0 762
ПриватБанк скоротив час на обслуговування клієнтів своєї банкоматної мережі, автоматизувавши управління друку чеків. Про це повідомив в корпоративному блозі Приватбанку в facebook заступник голови правління банку Дмитро Дубілет. Нова система дозволяє показувати на один екран менше тим клієнтам, які не користуються паперовими чеками.

“Тепер, якщо ви звичайно не друкуєте чеки при знятті готівки в банкоматах, ми не будемо вас діставати питанням про друк чека, - зазначає Дмитро Дубілет. - Ми запустили спеціальне опитування про необхідність друку чеків, і якщо ви відповісте “ні”, то окремий екран з питанням “друкувати чек” вам показуватися не буде”.

За результатами опитування перших 600 тисяч клієнтів, більше половини - 365 тисяч вибрали “не пропонувати чек” і остаточно відмовилися від друку паперових чеків. При необхідності отримання паперового чека, клієнти банку зможуть легко змінити свої уподобання в налаштуваннях.

Сьогодні в Україні у банкоматній мережі Приватбанку працює 8 179 банкоматів, послугами яких щодня користуються більше 630 тисяч чоловік.

Північно-Західним Регіональним управлінням ПриватБанку в Рівненській області встановлено та обслуговується понад 1750 платіжних POS-терміналів, 227 термінали самообслуговування, 163 банкомати, функціонує 58 банківських відділень.


Прес-офіс ПриватБанку в Рівному
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Сергій Рижук: ...
Наступна новина: представники угорської ...

КОМЕНТАРІ