Найбільше запитань від платників податків надійшло щодо організації роботи територіальних органів Головного управління Міндоходів у Тернопільській області – 16 звернень. Крім того, громадяни зверталися з проблемами, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних – 9 звернень, з питаннями щодо організації роботи центрів обслуговування платників податків – 3 звернення, реєстрації платником податку на додану вартість – 3 звернення та корупційних дій працівників територіальних органів Головного управління Міндоходів в області – 2 звернення.
Нагадуємо, сервіс «Пульс» – це пряма телефонна лінія (тел.044-284-00-07), на яку платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: У львівській школі ...