Маєте проблему? Телефонуйте на «Пульс»!

Маєте проблему? Телефонуйте на «Пульс»!

21.11.13 15:49 0 1144
Протягом 10 місяців 2013 року на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників Тернопільщини надійшло 33 звернення, що на 16 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року.
Найбільше запитань від платників податків надійшло щодо організації роботи територіальних органів Головного управління Міндоходів у Тернопільській області – 16 звернень. Крім того, громадяни зверталися з проблемами, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних – 9 звернень, з питаннями щодо організації роботи центрів обслуговування платників податків – 3 звернення, реєстрації платником податку на додану вартість – 3 звернення та корупційних дій працівників територіальних органів Головного управління Міндоходів в області – 2 звернення.
Нагадуємо, сервіс «Пульс» – це пряма телефонна лінія (тел.044-284-00-07), на яку платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області



Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: У львівській школі ...

КОМЕНТАРІ