Чернівецька міська рада підвищує якість комунікації із городянами

Чернівецька міська рада підвищує якість комунікації із городянами

27.11.13 11:00 0 461
Від початку 2013 року до громадської приймальні Чернівецької міської ради надійшло 3908 звернень громадян. Секретарем Чернівецької міської ради за цей період було прийнято 458 громадян, а його заступниками – 331. Більшість звернень чернівчан стосується питань соціального захисту, житлово-комунального господарства та надання матеріальної допомоги.

Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради забезпечено безумовне виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Через громадську приймальню при Чернівецькій міській раді проводиться аналіз звернень громадян з метою вивчення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують постійного вирішення. Також громадською приймальнею налагоджено дієвий контроль за термінами та якістю розгляду звернень громадян, депутатських звернень в усіх виконавчих органах міської ради. Забезпечено роз’яснювальну роботу з громадянами щодо можливого вирішення порушених питань у їх зверненнях.

Секретар Чернівецької міської ради та його заступники особисто приймають громадян двічі на місяць. Також продовжується практика виїзних прийомів, що значно підвищує якість комунікації представників органів місцевого самоврядування із городянами.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Соціально-економічне ...

КОМЕНТАРІ