В Луцьку передумови отримання нових електронних ключів

В Луцьку передумови отримання нових електронних ключів

30.11.13 10:30 0 355
Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визначення електронних документів».

Щоб отримати посилений сертифікат ЕЦП у Центрі обслуговування платників податків, юрособі необхідно надати копії таких документів:

заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;

оригінал статуту юрособа (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

документи, що підтверджують належність підписувала до юрособи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юрособи;

копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-6 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (у разі якщо через релігійні переконання фізособа відмовилася від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);

копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера), у разі якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області на ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...

КОМЕНТАРІ