Виїзні прес -тури: як відправити журналістів далеко , але бути з ними поруч

Виїзні прес -тури: як відправити журналістів далеко , але бути з ними поруч

06.12.13 18:03 0 908
У жовтні -листопаді 2013 компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла активну участь в організації виїзних прес -турів для представництв компаній Lenovo і KNAUF в Україні . На заходах , програми яких були цікавими і насиченими , були присутні представники провідних ЗМІ. В результаті кількість згадок брендів в українських засобах масової інформації збільшилася, і в цілому , посприяло зміцненню позитивної репутації даних брендів.

У ході прес- лонча , що проходив у Мілані ( Італія ) в жовтні 2013 року, був представлений новий продукт Lenovo - багаторежимний планшет Yoga Tab . Ештон Кутчер , відомий голлівудський актор , який зіграв Стіва Джобса у фільмі « Джобс : імперія спокуси » , прийняв віртуальну участь в заході, який пройшов у форматі life style вечірки. Захід вразило українських журналістів своїм розмахом , вони ще раз переконалися у винятковій якості продукції і в її скоєному дизайні.

Перед піар- партнером , компанією Publicity Creating , в першу чергу стояли такі завдання, як запрошення ключових журналістів та забезпечення комплексного інформаційного супроводу лонча . Завдяки розумінню специфіки роботи клієнта і великому досвіду в сфері комунікацій , Publicity Creating успішно впоралася з поставленими завданнями. Підтвердженням тому служить присутність представників українського глянцю , найпопулярніших видань в різних категоріях : L'OFFICIEL HOMMES , Viva , Marie Claire , Pink і XXL.

У листопаді Publicity Creating було організовано прес -тур у Львів для компанії « КНАУФ Україна » , найбільшого виробника будівельних та оздоблювальних матеріалів . На заході були присутні представники загальнонаціональних та регіональних ЗМІ, зокрема , «Буд Експерт » , « Аспекти будівніцтва » , « Real Home » , « Міжнародна Архітектурна Майстерня » , « Дім Ідей » та ін Гості не лише насолодилися пам'ятками древнього Львова , а й дізналися багато нового про компанію « КНАУФ » , її діяльності в Україні і, зокрема , в Західній Україні . Завдяки відвідуванню об'єктів , при будівництві і обробці яких використовувалися матеріали і спеціальні рішення KNAUF , журналісти переконалися у відомому у всьому світі високій якості продуктів компанії. Як показує практика , бренд KNAUF користується довірою українців і в багатьох випадках саме його використовують на великих відповідальних об'єктах. Зокрема , будівельні матеріали KNAUF використовувалися при спорудженні футбольного стадіону до Євро -2012 і міжнародного аеропорту у Львові. В даний час , продукція « КНАУФ » використовується на всіх великих об'єктах , які будують у західних областях України . Журналісти поділилися цікавою інформацією , отриманої в ході прес-туру , в своїх новинах і статтях.

Виїзні прес- заходи є важливою частиною комунікаційних програм багатьох компаній , і Publicity Creating має великий досвід проведення таких проектів. Протягом 15 років великі гравці українського та світового бізнесу співпрацюють з компанією Publicity Creating , привертаючи увагу ділового світу і широкої громадськості до своєї діяльності , ключовим продуктам та послугам . Прес -тури , проведені цією восени , є черговим підтвердженням високої кваліфікації агентства.
Автор: УкрЗахідІнформ .

фото

фото

фото

фото

фото
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Мешканці Тернопільщини ...
Наступна новина: Роман Безсмертний: Очолити ...

КОМЕНТАРІ