Міський голова наголосив, що робота над цим проектом продовжуватиметься, адже головне завдання міської влади - вирішення проблем лучан. За його словами, усі служби мають оперативно реагувати на повідомлення громадян. У «Відкритому місті» - все прозоро. Видно, коли подана проблема, кому її передано на реагування та результати її виконання. «Як вирішуються проблеми у Луцьку, можуть бачити в усьому світі», – зауважив Микола Романюк.
Він повідомив, що зараз на ресурсі «Відкрите місто» зареєстровано більше 40 користувачів. Люди вказують свої проблеми. За його словами, КП «Луцьксвітло», КП «Луцькспецкомунтранс» оперативно відреагували на проблемні питання. В той же час департамент житлово-комунального господарства та КП «Зелене господарство м. Луцька» взяли проблемні питання до роботи.
Тож Микола Романюк підсумував, що працівники міської ради мають зробити все, аби була налагоджена нормальна робота зі зверненнями, що надходять у рубрику «Відкрите місто», працювати оперативно та прозоро, на результат, щоб усі могли бачити їх роботу.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: Відбулось офіційне ...