Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

16.12.13 14:05 0 1011
Аванси з ЄСВ «спрощенці» можуть заплатити не пізніше 19 грудня

Фізичні особи-підприємці, в тому числі ті, що обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний соціальний внесок. Проте такі суб’єкти господарювання можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу у розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. Тому зробити це вони можуть не пізніше 19 грудня 2013 року.
Разом з цим, суми єдиного соціального внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний соціальний внесок.
Суму ЄСВ «спрощенці» обчислюють для себе самостійно, але ця сума не може бути меншою мінімального страхового внеску на місяць. Мінімальний страховий внесок для фізичної особи – «спрощенця» визначається як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, тобто на 34,7%. Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2013 року становив 1147 грн, з 1 грудня 2013 року – 1218 грн. Відповідно розмір мінімального страхового внеску у грудні становить 422,65 грн.
За одинадцять місяців цього року платники Тернопільщини перерахували до бюджету понад 2,1 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що майже на 1 млн грн більше очікуваного та на 99,4 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Як повідомила заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин, за листопад 2013 року надійшло 199 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.



Заповнюємо реквізити «Призначення платежу» та «Отримувач» платіжного доручення правильно

Починаючи з 26.11.2013 р. при сплаті платежів до бюджету платник заповнює поле «Призначення платежу» розрахункового документа з урахуванням вимог нового Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру сплачених коштів (далі – Порядок). Цей Порядок затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 р. №609.
Порядком передбачено, що у реквізиті «Призначення платежу» розрахункового документа зазначається в:
полі 1 – службовий код (”*”);
полі 2 – розділовий знак ” ; ” та код виду сплати;
полі 3 – розділовий знак ” ; ” та:
а) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
б) реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр);
полі 4 – розділовий знак ”;” та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі;
полі 5 – розділовий знак ” ; ”;
полі 6 – розділовий знак ” ; ”;
полі 7 – розділовий знак ” ; ”.
В залежності від виду сплати в полі № 2 «Призначення платежу» розрахункових документів вказується відповідний код сплати згідно із додатком до Порядку.
У реквізиті «Отримувач» під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.
Це передбачено додатком 8 «Указівки щодо заповнення реквізитів розрахункових документів на паперових носіях, їх реєстрів і заяви про відкриття акредитива» до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року №22.



Останній день подання декларації з ПДВ за листопад - 20 грудня 2013 року

Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно, податкову декларацію за листопад 2013 року повинні подати до 20 грудня 2013 року включно. Водночас останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 30 грудня 2013 року.
Тобто платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.
У листопаді цього року платники Тернопілля спрямували до бюджету 82 млн грн податку на додану вартість. За словами начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександра Вітрука, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 14,2 млн гривень.
Загальна сума надходжень з податку на додану вартість за 11 місяців поточного року становить 572,1 млн грн. Порівняно з відповідним минулорічним періодом надходження зросли на 186,8 млн грн, або на 48,5 відсотків.
Нагадуємо, що разом із декларацією потрібно подати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за листопад 2013 року.
Платники ПДВ, які звітують поквартально, також повинні щомісячно (у терміни, що передбачені для подання податкової звітності – календарний місяць) подавати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді. За листопад 2013 року – 20 грудня 2013 року включно.
Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 розділу II, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України.



Часові нормативи для проведення контролю товарів та транспортних засобів

Міністерством доходів і зборів України визначено граничні часові нормативи проведення контролю працівниками, які працюють у пунктах пропуску через державний кордон України. Відповідний проект наказу Міндоходів оприлюднено на веб-порталі відомства для обговорення.
У проекті чітко прописані та закріплені часові нормативи, згідно з якими здійснюватиметься контроль у пунктах пропуску, не тільки з урахуванням специфіки сполучення, а видів контролю.
Так, зокрема, митний контроль легкового автомобіля при перетині кордону „зеленим коридором” здійснюватиметься до 3 хвилин, товару – до 5 хвилин. Фітосанітарний та ветеринарний контроль для транспорту або товару триватиме до 30 хвилин, а екологічний – до 2 хвилин для транспорту та до 5 хвилин для товару.
У документі також визначені часові нормативи, які відводяться для контролю автобусів, вантажівок та транспорту повітряного, залізничного і морського сполучення.
За словами фахівців Міністерства, такі нормативи сприятимуть вибірковості контролю товарів і транспортних засобів у пунктах пропуску, прискорять пасажиропотік та товарообіг через митний кордон України та водночас підвищать відповідальність працівників митних пунктів за безпідставне затримання та створення штучних перешкод при перетині кордону.
Ознайомитись з проектом наказу можна на веб-порталі Міністерства за посиланням: http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/122676.html
Також нагадуємо, що протягом місяця фізичні та юридичні особи, їх об’єднання можуть подавати зауваження та пропозиції до проекту наказу за електронною адресою: domk@customs.minrd.gov.ua та надсилати на поштову скриньку Департаменту митної справи Міндоходів: вул. Дегтярівська,11-г, м.Київ-119, 04119.



Якщо орган Міндоходів відмінив рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ

Підставою для внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою органу Міндоходів, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення органу Міндоходів про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ під час адміністративного оскарження. Рішення із копіями відповідних документів направляються до Міністерства доходів і зборів України для внесення відповідних змін до Реєстру.
У разі відміни рішення про анулювання реєстрації, якщо інше не визначено судовим рішенням, орган Міндоходів видає платнику ПДВ нове Свідоцтво (за новим номером) замість старого Свідоцтва на підставі реєстраційної заяви з позначкою ”Перереєстрація” та рішення про відміну анулювання реєстрації. При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
Як повідомив начальник ГУ Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук, станом на 01.12.2013 року на обліку в області перебуває 2647 платників податку на додану вартість, з них 2250 – юридичних та 397 фізичних осіб. Протягом листопада цього року 12 юридичним та 2 фізичним особам анульовано свідоцтва платників ПДВ.

Інформаційно – комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Якщо Янукович здаcть ...
Наступна новина: Олег Тягнибок: «Війни проти ...

КОМЕНТАРІ