За словами директора Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям та державного нагляду (контролю) Артема Козленка, найчастіше громадяни звертаються з питаннями пожежної безпеки, техногенної безпеки, нормативно-технічної роботи та ліцензування. Найбільшу кількість консультацій надали центри, які функціонують у Харківській та Київській областях, а також у Києві.
Консультації надаються під час особистого прийому громадян, по телефону, електронною поштою чи іншими видами зв‘язку. Причому консультаційні центри в Одесі, Рівному, Харкові та Хмельницькому розпочали надання консультацій за допомогою відеодзвінків у мережі Skype.
Нагадаємо, у серпні-вересні 2013 року консультаційні центри ДСНС України були відкриті у всіх обласних центрах, Києві та Севастополі. У них громадяни (фізичні і юридичні особи незалежно від форми власності та виду діяльності) можуть безкоштовно отримати вичерпну та достовірну інформацію, необхідну їм для безпечної життєдіяльності та ведення підприємницької діяльності.
ДСНС України
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львівській області чотири ...
Наступна новина: Близько 400 виконавців ...