Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

17.12.13 21:55 0 1172
11 робочих днів для відшкодування ПДВ

З 1 січня 2014 року підприємства з позитивною податковою історією отримають можливість проходити прискорену процедуру відшкодування податку на додану вартість. Для них термін камеральної перевірки, що є обов’язковим елементом процедури відшкодування ПДВ, буде скорочено з 20 до 5 днів.
Міністерство доходів і зборів підготувало проект наказу, яким визначається порядок та критерії, за якими підприємствам буде присвоюватися статус платника з позитивною податковою історією.
Міндоходів планує надавати відповідний статус за результатами автоматизованого аналізу податкової звітності до 1 числа кожного звітного (податкового) місяця, починаючи з 2014 року.
Зокрема, право на отримання «позитивного» статусу матимуть платники ПДВ, які протягом останніх трьох років декларували суми бюджетного відшкодування, забезпечують своєчасне подання звітності та не мали випадків анулювання реєстрації платника ПДВ.
Окрім цього, претенденти на цей статус мають відповідати критеріям, необхідним для автоматичного відшкодування податку на додану вартість. Нагадаємо, такі суб’єкти господарювання мають регулярно подавати звітність, не перебувати у процедурі банкрутства, не мати податкового боргу та платити своїм найманим працівникам щонайменше дві з половиною мінімальних зарплати.
За одинадцять місяців цього року бюджетне відшкодування податку на додану вартість на суму 95,7 млн грн задекларували 43 суб'єкти господарської діяльності Тернопільщини.
За словами начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександра Вітрука, з початку року на рахунки платників в установах банків (із врахуванням перехідних залишків) з Держбюджету вже відшкодовано 93,2 млн грн податку на додану вартість.


Вартість не поверненого спецодягу є додатковим благом

Якщо працівник, якому був виданий спецодяг, звільняється і не повертає такий одяг, граничний термін експлуатації якого ще не настав, вартість такого одягу вважається додатковим благом і включається до складу загального оподатковуваного доходу платника (пп.164.2.17 п.164.2 ст.164 Податкового кодексу України).
Вартість такого не поверненого спецодягу відображається за ознакою «126».
Детальніше про це – у листі Міністерства доходів і зборів України від 18.09.2013 р. №11298/6/99-99-17-02-01-15.


Деякі зміни до митної декларації

Внесення змін до митної декларації, прийнятої органом доходів і зборів, допускається до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму, а також протягом трьох років з дня завершення їх митного оформлення.
Відкликання митної декларації допускається лише до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму.
Якщо товари, транспортні засоби комерційного призначення, оформлені за декларацією для вивезення за межі митної території України, не перетнули державний кордон України протягом 180 днів, орган доходів і зборів визнає цю митну декларацію недійсною.
Зміна, відкликання та визнання митної декларації недійсною передбачено ст. 269 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями.
Як повідомив начальник Тернопільської митниці Міндоходів Микола Харкавий, з початку року оформлено 21 438 митних декларацій, з них в режимі імпорт - 10 214, в режимі експорт – 6 317, інші – 4 907. За 11 місяців 2013 року оформлено 274 аркуші коригування.



Звірте дані про об’єкти житлової нерухомості

Власники об’єктів житлової нерухомості можуть здійснювати звірку даних про об’єкти житлової нерухомості та розміри їх житлової площі до 31 грудня 2013 року (включно). Звірка даних здійснюється на підставі оригіналів документів про право власності на об’єкти житлової нерухомості та про житлову площу таких об’єктів.
Платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надано право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:
об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
розміру житлової площі об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
права на користування пільгою із сплати податку;
розміру ставки податку;
нарахованої суми податку.
Звірка даних допоможе уникнути непорозумінь при нарахуванні суми податку у наступному році.
Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб оподатковуватиметься податком.
Об’єкти оподаткування, ставки та порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначені у ст.265 Податкового кодексу України.



Малий та середній бізнес у 2014 році Міндоходів не перевірятиме

Відповідно до Стратегічного плану розвитку на 2013-2018 роки, принципами роботи Міндоходів є сприйняття громадян і бізнесу як партнерів, повага до них, довіра до громадян і бізнесу та переконаність, що більшість з них працює чесно. Тож Міністерство продовжило мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу і на 2014 рік.
За словами начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександра Вітрука, цей крок надасть підприємцям, які працюють на спрощеній системі оподаткування, стимули для зростання та розвитку, що, у свою чергу, сприятиме збільшенню відрахувань до бюджету.
«Зараз на спрощеній системі працюють майже 24,5 тисяч суб’єктів господарювання Тернопільщини. Тільки за останній рік новими платниками єдиного податку стали більше 4 тисяч підприємців. Найбільш інтенсивно протягом року збільшувалася кількість підприємців третьої групи, на якій зараз працюють понад 4 тисячі платників», – відмітив Олександр Вітрук.




Почути кожного

Нещодавно в рамках проведення Дня району заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин провела виїзний особистий прийом у Лановецькому відділенні Збаразької об’єднаної ДПІ.
Питання, з якими прийшли на прийом як підприємці, так і громадяни, стосувалися особливостей порядку нарахування та сплати єдиного соціального внеску під час звільнення від сплати єдиного податку на час відпустки чи хвороби, повернення бланку свідоцтва платника єдиного податку у зв’язку з введенням електронного реєстру платників єдиного податку. Також відвідувачі цікавилися застосуванням податкових соціальних пільг і їх розмірами, оподаткуванням доходів при продажу двох транспортних засобів. Тетяна Михайлівна надала усні роз’яснення.
«Під час безпосереднього спілкування на особистих прийомах, особливо при виїзді в райони, платники мають можливість з’ясувати незрозумілі для них питання податкового чи митного законодавства, а також законодавства з єдиного соціального внеску, обговорити проблемні чи спірні питання ведення малого та середнього бізнесу. Наша мета – реально допомогти, адже розвиток партнерських відносин з громадянами і бізнесом є пріоритетним напрямом розвитку Міндоходів, визначеним стратегічним планом на 2013-2018 роки», – підкреслила Тетяна Кочин.
Загалом за підсумками року з часу створення Міністерства доходів і зборів України посадові особи територіальних органів ГУ Міндоходів у Тернопільській області провели 154 особистих прийоми громадян, у тому числі 36 виїзних.
Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Головного управління Міндоходів у Тернопільській області можна не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому, зателефонувавши за номером: (0352) 43-46-33.

Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Ірина Фаріон: «Будьмо ...
Наступна новина: Росія надасть Україні 15 ...

КОМЕНТАРІ