Звернення від населення та суб’єктів господарювання лежать у площині питань реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, державного нагляду за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки тощо.
Консультації надаються як під час особистого прийому громадян, так і по телефону, електронною поштою, за допомогою відеодзвінків у мережі Skype чи іншими видами зв‘язку.
Центр обладнаний вільним доступом до мережі Wi-Fi, завдяки чому відвідувачі можуть під’єнати свої гаджети до мережі Інтернет. Окрім цього в Центрі встановлено тач-скрін сервер, на якому зберігається вся необхідна електронна база документів за напрямками діяльності та на якому ведеться облік консультацій у цифровому вигляді. Це передбачає створення електронної бази, в яку вносяться питання, з якими звертаються за роз’ясненням громадяни, та відповіді і інформація, яку надали громадянину фахівці Консультаційного центру.
Нагадуємо, що Консультаційний центр розміщений за адресою: м. Львів, вул. Підвальна, 6.
Графік роботи: 09:00 – 18:15, у п’ятницю з 09:00 – 17:00.
Контакти:
тел./факс : (032) 270-22-38
тел. : (032) 239-02-19
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Чернівецькій області ...
Наступна новина: Через кордон Закарпаття ...