Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

19.12.13 20:00 0 1562
До бюджету від платників Тернопільщини надійшло 4,8 млн грн екоподатку

У Тернопільській області екологічний податок сплачує понад 3600 суб’єктів господарювання (серед яких підприємства, установи, організації та фізичні особи - підприємці), які за 11 місяців цього року сплатили до зведеного бюджету 4,8 млн грн. За словами начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександра Вітрука, це на 1,3 млн грн більше за відповідний період 2012 року.
Згідно з вимогами чинного законодавства у 2013 році пропорції зарахування коштів до бюджетів змінено. Так, до державного бюджету надходить 53 відсотки загальної суми екологічного податку, а до місцевого – 47 відсотків. У 2012 році розподіл відповідно становив 30 відсотків – до державного бюджету та 70 відсотків – до місцевого.
Разом з цим, з 1 січня 2014 року діятимуть нові пропорції зарахування екологічного податку до відповідних бюджетів: до державного – 65 відсотків, до місцевого – 35 відсотків.


Електронний кабінет: формуємо податкову звітність

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс – Електронний кабінет платника податків.
Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету.
Так, у своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою knp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Тернопільській області є два.
З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.
Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.



Звітність РРО - он-лайн
Звітність в електронному вигляді формують вже понад 3150 касових апаратів. Саме таку кількість реєстраторів розрахункових операцій підключено до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів.
За словами заступника начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяни Кочин, це 95 відсотків від загальної кількості зареєстрованих в області РРО. Ці касові апарати вже формують електронну стрічку та автоматично передають дані про готівкові операції на сервери Міндоходів.
Із загальної кількості касової техніки не підключеними залишаються 5 відс. апаратів. Власники цих моделей мають лише два тижні для їх переоснащення, оскільки вже з 1 січня 2014 року за відсутність електронної стрічки будуть застосовуватися штрафи.
Нагадаємо, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів.
Під час переоснащення техніки платники можуть користуватися Державним реєстром розрахункових операцій, в якому нараховується 86 сертифікованих приладів.
Це ті касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.
З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html.



Лановецькі ЗМІ оперативно інформують платників про зміни в законодавстві

Нещодавно під час проведення Дня Лановецького району заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин мала нагоду поспілкуватися з представниками місцевих засобів масової інформації, зокрема газети «Голос Лановеччини» та районного радіомовлення.
У розмові директор Лановецького районного радіомовлення Марія Романчук, зокрема, зазначила: «Ми налагодили тісну співпрацю з керівництвом відділення об’єднаної податкової інспекції щодо висвітлення діяльності Міндоходів та його територіальних органів, а також своєчасного інформування платників про зміни в податковому і митному законодавстві, законодавстві з єдиного соціального внеску».
Відповідальний секретар районної газети «Голос Лановеччини» Лариса Крук також відзначила позитивні напрацювання у роботі з місцевим органом доходів і зборів: «Ми робимо спільну справу – доносимо до платників важливість забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів, в тому числі й місцевого, а це в кінцевому результаті сприятиме виконанню соціальних програм району і економічному його розвитку».
Присутні обговорили результати роботи Міністерства доходів і зборів України і його територіальних органів у 2013 році, а також напрями розвитку відомства у контексті стратегічного плану до 2018 року.
«Ми й надалі розвиватимемо партнерські відносини з бізнесом і громадянами, зокрема, будемо підвищувати рівень культури сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, формуватимемо інформаційне поле про нашу діяльність. І в цьому напрямі роль засобів масової інформації відіграватиме важливу роль», – підсумувала Тетяна Кочин.



Одна і та ж особа підписує податкову накладну та реєструє її в Єдиному реєстрі

З метою отримання інформації, що міститься у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр), покупець складає запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку органам Міндоходів.
На запит покупця стосовно надання інформації, що міститься у Реєстрі, надається витяг:
- про податкову накладну та/або розрахунок коригування;
- про податкову накладну, до якої на дату надходження такого запиту зареєстровано розрахунок коригування;
- про розрахунок коригування до податкової накладної.
За результатами пошуку зазначеної у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування автоматично формується витяг з Реєстру, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної та розрахунку коригування, та який містить відомості про те, якій собі належить електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну.
Зазначений витяг надсилається платнику не пізніше операційного дня, що настає за днем надходження запиту.
Нагадаємо, що Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246.


Інформаційно – комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Львівська філармонія: ...

КОМЕНТАРІ