Кращих визначили у трьох номінаціях: відеоролик соціальної реклами, друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо) та зовнішня реклама (ескіз біг-борда, лайтбокса тощо).
«Учасники конкурсу порушили багато актуальних проблем і запропонували нові шляхи їх вирішення, - зазначив заступник міського голови Леонід Бицюра. - Це проблеми не тільки нашого міста, а й всієї України. Велика кількість конкурсантів свідчить про одне: діти та молодь не байдужі до того, що відбувається в країні. Тому я переконаний: такі конкурси потрібно проводити і надалі. Ми будемо розширювати тематику, збільшувати призовий фонд. Дякую всім, хто долучився до його організації та проведення конкурсу, всім, хто брав у ньому участь. Тут немає переможців і переможених, адже всі роботи цікаві, креативні та оригінальні».
Кращими у номінації відеороликів соціальної реклами визнали учнів Тернопільської ЗОШ №2 Віталія Глушка (11-А клас) та Анну Коломієць (9-А клас). Вони представили ролик на тему соціального сирітства.
У номінації «Зовнішня реклама» переміг четвертокласник Тернопільської ЗОШ №23 Тарас Барановський, а в номінації «Друкована продукція» - одинадцятикласник Тернопільського технічного ліцею Петро Жак. Заступник міського голови Леонід Бицюра та начальник управління освіти Тернопільської міської ради Ольга Похиляк вручили всім конкурсантам «Свідоцтво учасника конкурсу», а переможцям – грамоти та цінні подарунки.
Спеціальний подарунок від газети «Номер один» - сучасний планшет - за найоригінальнішу роботу отримала учениця Тернопільської ЗОШ №23 Яна Самогальська.
Роботи переможців будуть розміщені на біг-бордах нашого міста, а кращий відеоролик - на сайті Тернопільської міської ради та у подальшому використовуватимуть під час проведення інформаційних кампаній соціального спрямування.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Хмельниччині під час ...
Наступна новина: У Львівській області ...