Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

20.12.13 15:34 0 1231
Відображаємо додаток 8 у звітності з ПДВ

Якщо продавець товарів чи послуг відмовився надати податкову накладну, порушив порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі, покупець має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Це передбачено п. 201.10 ст. 210 Податкового кодексу України. Таке подання буде підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Обсяги придбання з ПДВ товарів/послуг з метою їх подальшого використання в межах господарської діяльності платника податку включаються до відповідного рядка Розділу ІІ «Податковий кредит» податкової декларації з ПДВ з відповідною позначкою («0110»/«0121»– «0123»/«0130»/«0140»).
Так, у складі податкової декларації повинні подаватися, зокрема, розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (додаток 5 до податкової декларації з ПДВ (Д5)) (далі – Розшифровка) та заява про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) (Д8) (до податкової декларації з ПДВ з відповідною позначкою «0110»/«0121 – «0123»/«0130»/«0140») (далі – Заява).
У разі подання разом з податковою декларацією Заяви платник податку при заповненні реєстру виданих та отриманих податкових накладних у графі 5 Розділу ІІ обов’язково повинен зазначити «ЗП» та при заповненні Розшифровки повинен в графі 2 Розділу ІІ «Податковий кредит» вказати індивідуальний податковий номер постачальника, щодо якого подано Заяву, а в гр. 3 вказати період, у якому податкова накладна мала бути виписана постачальником та за який подано заяву до декларації.



Фахівці Міндоходів Тернопільщини виявили понад 300 фактів виплати «сірих» зарплат

Завдяки спільним зусиллям фахівців Міндоходів області та органів місцевої влади, з початку року статус офіційного працівника отримав 281 мешканець області, до місцевого бюджету надійшло 14,8 тис. грн податку на доходи фізичних осіб. Про це повідомила заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин.
Всього з початку року працівники Головного управління Міндоходів області виявили 312 не облікованих найманих працівників, яким було виплачено зарплат «у конвертах» на суму 337,6 тис. гривень. З 213 громадянами роботодавці оформили трудові договори, ще 68 громадян залучено до державної реєстрації.
За встановлені порушення трудового законодавства до органів прокуратури передано 35 справ та 21 справу – до інспекції праці.



Земельний податок: пенсіонери мають пільгу

Від сплати земельного податку згідно з Податковим кодексом України звільняються пенсіонери (за віком); інваліди першої і другої групи; ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України ”Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років.
Звільнення від сплати земельного податку, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:
- для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;
- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах не більш як 0,25 гектара, в селищах – 0,15 гектара; в містах – 0,10 гектара;
- для будівництва індивідуальних гаражів – не більше як 0,01 гектара;
- для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара;
- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари.
Водночас право на пільгу щодо сплати земельного податку мають ті фізичні особи, право власності яких на земельні ділянки посвідчено належними документами та даними державного земельного кадастру.
Громадяни-власники земельних ділянок, які вийшли на пенсію не за віком (пенсія призначена за вислугу років, по інвалідності тощо), після досягнення пенсійного віку мають право на користування пільгою щодо сплати земельного податку. Пільга зі сплати земельного податку надається громадянам за земельні ділянки, що належать їм на правах приватної власності.
Для отримання пільги громадянин має подати до територіального органу Міндоходів за місцезнаходженням земельної ділянки заяву про надання пільги та документи, що посвідчують його право на пільгу (паспорт, пенсійне посвідчення, тощо).
Порядок надання пільг щодо сплати земельного податку для фізичних осіб визначено ст.281 Податкового кодексу України.
До речі, за 11 місяців 2013 року фізичні особи сплатили до бюджету 19,2 млн грн плати за землю.



Новини законодавства – на семінарі у Ланівцях

В рамках проведення Дня району для платників Лановеччини відбувся семінар на тему «Актуальні питання оподаткування: проблеми та шляхи їх вирішення».
З вітальними словами до учасників семінару звернулися голова Лановецької районної державної адміністрації Віктор Морозюк, голова районної ради Олександр Блажейчук та заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин.
Звертаючись до учасників семінару, заступник начальника Головного управління Міндоходів в області Тетяна Кочин зазначила: «Сьогодні ми разом обговоримо зміни та новації в податковому і митному законодавстві, законодавстві з єдиного соціального внеску. Особливі слова подяки хочу адресувати вам за активну участь у заході. Це означає, що рівень податкової культури та обізнаності платників зростає. Загалом по області з часу створення Міністерства доходів і зборів України ми провели понад п’ятсот навчальних семінарів, на яких побували майже 15 тисяч платників. У перспективі – активізація просвітницької роботи, адже одним із принципів нашої роботи, передбачених Стратегічним планом розвитку відомства до 2018 року, є допомога тим платникам, які цього потребують».
Під час роботи семінару лектори – провідні фахівці Головного управління Міндоходів у Тернопільській області розповіли про актуальні зміни в законодавстві. Зокрема, про особливості сплати авансових внесків з податку на прибуток, правила застосування звичайних цін, оподаткування операцій з цінними паперами, порядок визначення доходів та витрат в окремих операціях присутніх ознайомила головний державний інспектор відділу податку на прибуток управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів у Тернопільській області Алла Іванчишина.
Порядок реєстрації платників ПДВ, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, типові помилки заповнення декларації з ПДВ, бюджетне відшкодування – питання, які роз’яснив платникам начальник управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів у Тернопільській області Сергій Господарик.
Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб та майнових податків та єдиного соціального внеску управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ Міндоходів у Тернопільській області Андрій Руцький висвітлив актуальні питання оподаткування податком на доходи фізичних осіб, порядок застосування податкової соціальної пільги, а також зупинився на особливостях адміністрування єдиного соціального внеску.
Про пропуск та оподаткування товарів, які ввозяться чи пересилаються громадянами на митну територію України, розповів головний інспектор відділу митного оформлення №1 Тернопільської митниці Міндоходів Юрій Ковальчук.
Платників також цікавили питання екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, новації в оподаткуванні місцевих та ресурсних платежів, а також порядок розгляду звернень громадян до органів Міндоходів, на основних аспектах яких зупинилися головний державний ревізор-інспектор управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів у Тернопільській області Ярослав Бриняк та головний державний інспектор відділу обслуговування платників ГУ Міндоходів області Андрій Петришин.



Усе для платників – у центрах обслуговування

З метою забезпечення комфортних умов для платників, при територіальних органах Головного управління Міндоходів у Тернопільської області створено та функціонує 17 центрів обслуговування платників. У сервісних центрах відвідувачі отримують увесь спектр послуг.
За словами начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександра Вітрука, протягом 11 місяців у центрах обслуговування платників надано 65 226 консультацій, 72 127 адміністративних послуг, проведено 105 особистих прийомів громадян, прийнято та зареєстровано 394 859 податкових декларацій та звітів, 150 168 листів і заяв.
Центри обслуговування платників працюють у понеділок, середу, п‘ятницю з 9.00 год. до 18.00 год.; у вівторок та четвер – з 9.00 год. до 20.00 год., у суботу – з 9.00 год. до 16.00 год., неділя – вихідний.

Відділ обслуговування платників податків
ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 1)
Наступна новина: Сергій Тарашевський: ...

КОМЕНТАРІ