Новини ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області

Новини ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області

20.12.13 15:39 0 1319
З початку року івано-франківськими платниками податків сплачено 49 млн.грн. земельного податку

Зокрема, 44 млн.грн. надійшло до місцевого бюджету від юридичних осіб та 5 млн.грн. – від фізичних осіб. Про це повідомив начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Анатолій Острижнюк.
Посадовець зазначив, що загалом у нашому місті податок за землю сплачують 111 підприємців, 25000 громадян та 1409 платників плати за землю юридичних осіб. Крім того, 572 фізичні особи та 634 юридичні особи сплачують орендну плату за землю.
Найбільшими платниками земельного податку є ПАТ «Прикарпаттяобленерго», ТОВ «Тайко Електронікс», ТОВ «Електролюкс» та інші.
Анатолій Острижнюк зазначив, що міндоходівці докладають максимум зусиль для забезпечення стабільного та ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів, зокрема, місцевого бюджету. Адже кожна додаткова гривня, яка надходить до місцевої казни, є додатковим джерелом для фінансування бюджетної сфери та соціальних програм.



Івано-Франківським підприємствам відшкодовано 880 млн.грн. ПДВ

Така сума надійшла на розрахункові рахунки платників за 11 місяців 2013 року. Це майже у тричі більше, ніж за аналогічний період минулого року. Лише в листопаді цього року суб’єктам господарювання відшкодовано понад 74 млн.грн. Про це повідомила начальник відділу контролю за декларуванням ПДВ міської ДПІ Тетяна Сунцова.
Вона також повідомила, що в автоматичному режимі ПДВ відшкодовано 41 платнику в сумі 656 млн.грн., що становить 75% від усіх відшкодованих сум. За аналогічний період минулого року «автоматом» було відшкодовано лише 139,2 млн.грн. (24%).
Посадовиця також зазначила, що з 1 січня 2014 року підприємства з позитивною податковою історією отримають можливість проходити прискорену процедуру відшкодування ПДВ. Платники з «позитивним» статусом отримуватимуть відшкодування протягом 11 робочих днів. Для них термін камеральної перевірки, що є обов’язковим елементом процедури відшкодування ПДВ, буде скорочено з 20 до 5 днів.
Порядок та критерії, за якими підприємствам буде присвоюватися статус платника з позитивною податковою історією, визначається підготовленим Міністерством доходів і зборів проектом наказу. Зокрема, починаючи з наступного року Міндоходів планує надавати відповідний статус за результатами автоматизованого аналізу податкової звітності до 1 числа кожного звітного (податкового) місяця.
Право на отримання «позитивного» статусу матимуть платники ПДВ, які протягом останніх трьох років декларували суми бюджетного відшкодування, забезпечують своєчасне подання звітності та не мали випадків анулювання реєстрації платника ПДВ. Також такі суб’єкти господарювання мають регулярно подавати звітність, не перебувати у процедурі банкрутства, не мати податкового боргу та платити своїм найманим працівникам щонайменше дві з половиною мінімальних зарплати.
Виділення підприємств з позитивною податковою історією сприятиме спрощенню адміністрування податків для сумлінних платників та підвищенню ефективності системи відшкодування ПДВ в цілому.



Майже 80% івано-франківських користувачів РРО вже звітують до Міндоходів „он-лайн”

З 1809 одиниць касової техніки, які знаходяться на обліку в міській ДПІ 1340 формують звітність в електронному вигляді. Саме таку кількість реєстраторів розрахункових операцій за 11 місяців поточного року було підключено до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів. Про це повідомив начальник управління ІТ та обліку платників міської ДПІ Олег Марій.
За його словами із загальної кількості касової техніки не підключеними залишаються 469 РРО, які належать відділенням Укрпошти. Власники цих моделей мають лише два тижні для їх переоснащення, оскільки вже з 1 січня 2014 року за відсутність електронної стрічки будуть застосовуватися штрафні санкції.
Він також нагадав платникам податків, що, починаючи з 2013 року, користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів.
Під час переоснащення техніки платники можуть користуватися Державним реєстром розрахункових операцій, в якому нараховується 86 сертифікованих приладів. Це ті касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.
З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html.



«Спрощенцям» варто зберігати первинні документи

Підприємці – платники єдиного податку зобов'язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких вони заповнюють книги обліку доходів (або книги обліку доходів та витрат). Важливі й інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності з інших податків і зборів у разі їх сплати.
Звертаємо увагу, що такі первинні документи підприємцям слід зберігати не менш як три роки (1095 днів) із дня подання податко¬вої декларації платника єди¬ного податку – фізичної особи-підприємця, або іншої подат¬кової звітності.
Довідково: за незбере¬ження первинних документів до платників єдиного подат¬ку можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 Податкового кодексу України. Якщо таке порушення відбу¬лося вперше — штраф стано¬витиме 510 грн. За повторне протягом року порушення накладається штраф в розмірі 1020 гривень.



Новий сервіс для платників – електронні перевірки

Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.
Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).



Підприємцям необхідно замінити старі коди економічної діяльності на нові до кінця 2013 року!

Нагадаємо, що наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 року № 457 затверджена нова редакція КВЕД-2010 і скасовано з 31.12.2012 року КВЕД-2005.
Протягом 2012 року діяли два національні класифікатори України: ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД-2010) і ДК 09:2005 „Класифікація видів економічної діяльності” (КВЕД-2005).
Але до кінця 2012 року не всі суб'єкти господарювання встигли замінити старі коди економічної діяльності на нові. Тому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2013г. №113 було відновлено дію КВЕД-2005 на період до 31.12.2013 року. Відповідно до Податкового кодексу види господарської діяльності згідно КВЕД безпосередньо наголошуються в заяві і свідоцтві фізичної особи – підприємця платника єдиного податку першої і другої групи.



Івано-Франківським платникам податків - про електронну звітність на «гарячій лінії»

В ДПІ у м. Івано-Франківську ГУ Міндоходів в області пройшов черговий сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія». На питання, пов'язані з особливостями подання звітності в електронному вигляді, відповідав заступник начальника інспекції Олександр Фролов.
Сьогодні ми публікуємо відповідь на одне з питань, що найчастіше виникає у платників податків.

- Яка послідовність накладення електронного цифрового підпису на податкову накладну?

При здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник податку – продавець товарів або послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для реєстрації в Єдиному реєстрі продавець складає податкову накладну або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Продавець, що є фізичною особою – підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис фізичної особи – підприємця; другим електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

ДЛЯ ДОВІДКИ: ключі цифрового підпису можна отримати безкоштовно в Центрі обслуговування платників податків міської ДПІ в каб.110. Термін дії ключів – 2 роки.



Мораторій на проведення перевірок малих і середніх підприємців в Україні буде продовжено – Клименко

На 2014 рік буде продовжено мораторій на проведення податкових перевірок малих і середніх підприємців. В цьому запевнив під час зустрічі з представниками малого та середнього бізнесу міністр доходів і зборів України Олександр Клименко.
“На 2014 р. ми не будемо порушувати нашу постійну практику - підемо назустріч один одному і введемо мораторій на перевірки”, – звернувся він до підприємців.
Водночас міністр зазначив, що натомість підприємці мають взяти на себе зобов’язання – збільшити надходження до бюджету і зайняти більш активну підприємницьку позицію.

Підготовлено інформаційно-комунікаційним
відділом ДПІ у м. Івано-Франківську за матеріалами
ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Як в Ужгороді святкували ...
Наступна новина: Працівники Львівської ...

КОМЕНТАРІ