Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Новини ГУ Міндоходів у Тернопільській області

24.12.13 00:08 0 881
Звітує постійне представництво нерезидента

Постійне представництво як платник податку на прибуток подає до контролюючого органу, в якому таке представництво перебуває на обліку:
Податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, якщо розрахунок податкових зобов’язань здійснюється відповідно до р. ІІ Порядку розрахунку податкових зобов’язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.06.2013 № 610 (далі – Порядок);
Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, якщо розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток здійснюється відповідно до р. ІІІ Порядку;
Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється контролюючим органом, якщо розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток здійснюється відповідно до р. IV Порядку.
Крім того, постійне представництво разом з податковою звітністю з податку на прибуток подає відповідну фінансову звітність, передбачену п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України.


Нерезидент здає в оренду нерухомість. Як платити податок на доходи?

Згідно з пп.170.1.3 п.170.1 ст.170 Податкового кодексу України нерухомість, що належить фізичній особі - нерезиденту, надається в оренду виключно через фізичну особу - підприємця або юридичну особу - резидента (уповноважених осіб), що виконують представницькі функції такого нерезидента на підставі письмового договору та виступають його податковим агентом стосовно таких доходів. Нерезидент, який порушує ці вважається таким, що ухиляється від сплати податку.
Вищезгадані доходи оподатковуються податковим агентом під час їх виплати за їх рахунок.
Тобто, фізичним особам - нерезидентам забороняється самостійно передавати нерухомість, що їм належить, в оренду. Така передача можлива лише через фізичну особу – підприємця або юридичну особу – резидента України, які виконують представницькі функції. Представницькі функції слід розуміти як представництво, яким відповідно до ст.237 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV із змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Слід звернути увагу на обов’язковість дотримання письмової форми договору про представництво.


Подаємо реєстраційну заяву платника ПДВ та підтверджуючі документи

Рішення про реєстрацію особи платником ПДВ приймається за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, підтверджуючих постачання товарів/послуг та відповідність певним вимогам. Ці вимоги визначені ст.180 щодо особи - платника ПДВ, для обов’язкової реєстрації - ст.181 і для добровільної реєстрації - ст.182 Податкового кодексу України.
Підтвердженням відповідності вимогам зазначених норм є будь-які первинні документи бухгалтерського обліку, що засвідчують факт здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню (акт виконаних робіт, касовий чек, платіжне доручення тощо). Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88. Реєстраційні заяви платників ПДВ (разом із додатками) подаються до загального відділу (канцелярії) контролюючого органу без будь-якого попереднього розгляду та/або візування реєстраційних заяв іншими структурними підрозділами контролюючого органу.
Як повідомив начальник ГУ Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук, станом на 01.12.2013 року на обліку в області перебуває 2647 платників податку на додану вартість, з них 2250 – юридичних та 397 фізичних осіб. Протягом листопада цього року 7 юридичних осіб отримали свідоцтва платників ПДВ.


Про досягнення Тернопільської митниці Міндоходів за рік роботи розповіли студентам ТНЕУ

Нещодавно на Тернопільській митниці Міндоходів відбувся День відкритих дверей, присвячений річниці роботи Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів. У рамках заходу на митницю завітали студенти Тернопільського національного економічного університету. Студентам провели цікаву екскурсію по митниці, розповіли про її структуру, а начальник Тернопільської митниці Міндоходів Микола Харкавий прочитав для студентів відкриту лекцію, на якій повідав про функції, завдання, місію та сучасні сервіси митниці. Не залишився без уваги й Стратегічний план розвитку Міністерства доходів і зборів на 2013 – 2018 роки.
Як зазначив Микола Харкавий, надалі, відповідно до Стратегії, у найближчі п’ять років робота Міндоходів буде спрямована на вдосконалення митних сервісів, розвиток партнерських стосунків з громадянами та бізнесом, активізацію міжнародної торгівлі за рахунок оптимізації митного регулювання, боротьбу з корупцією та «тіньовим» сектором економіки. запровадження сучасної ІТ-функції у роботу органів доходів і зборів.



Якісні адмінпослуги громадянам і бізнесу Лановеччини надають у Центрі обслуговування платників

Прийнято та зареєстровано 7790 податкових декларацій і звітів, 2914 листів та заяв, надано 661 консультацію і 1839 адміністративних послуг – такий результат діяльності Центру обслуговування платників Лановецького відділення Збаразької об’єднаної ДПІ у 2013 році. Сервісний центр у Ланівцях працює, як і майже 500 таких центрів по всій країні, за принципом «єдиного вікна». Побачити, як функціонує Центр обслуговування платників, почути думки відвідувачів ЦОПу щодо якості наданих послуг змогла заступник начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяна Кочин під час проведення Дня Лановецького району.
«На Тернопільщині у 17 сервісних центрах, які функціонують у кожному районі, відвідувачі отримують в комфортних умовах, без черг і відвідувань численних кабінетів, увесь спектр послуг. Ми й надалі забезпечуватимемо надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу, будемо впроваджувати нові електронні сервіси і підвищуватимемо рівень надання послуг, адже це передбачено Стратегічним планом розвитку нашого Міністерства на 2013-2018 роки», – розповіла Тетяна Кочин.
Тетяна Михайлівна оглянула зал приймання звітності та надання консультацій, а також поспілкувалася з відвідувачами Центру обслуговування платників.

Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чужих дітей не буває
Наступна новина: Акція «Підгузки для армії».

КОМЕНТАРІ