У Центрі обслуговування при Луцькій ОДПІ надано майже дві тисячі усних консультацій

У Центрі обслуговування при Луцькій ОДПІ надано майже дві тисячі усних консультацій

28.12.13 17:29 0 839
З початку року за усними роз’ясненнями щодо застосування законодавчих норм до працівників Центру обслуговування платників при Луцькій ОДПІ звернулося 1855 громадян та представників бізнесу. На усі запитання платників до бюджету надано кваліфіковані роз’яснення, – інформує Луцька ОДПІ.

«Кожен наш клієнт – відвідувач центру обслуговування, має можливість отримати інформацію щодо застосування законодавчих норм безпосередньо від фахівців, які відповідають за адміністрування податків, зборів та ЄСВ. Усне консультування особливо затребуване у звітні періоди », – зазначає начальник управління обслуговування платників податків Наталія Цвілюх.

За словами посадовця, щодня в середньому спеціалісти ЦОП при Луцькій ОДПІ надають в межах двадцяти усних консультацій. А протягом місяця таких роз’яснень потребує більше трьохсот платників податків.

«Окрім усних консультацій у сервісному центрі можна отримати весь перелік адміністративних послуг, подати звітність, оперативно отримати документи та довідки. Зі створенням Міністерства доходів і зборів вимоги до якості усіх послуг, які надаються у сервісних центрах для платників податків, підвищилися», – підкреслила Наталія Андріївна.

До речі, своєчасність та якість обслуговування платників у ЦОП постійно контролюємо у Моніторинговому центрі Міндоходів.

Нагадаємо, що Міністерство доходів і зборів України розпочало діяльність 24 грудня 2012 року згідно з Указом Президента України №726.

Згідно з Стратегічним планом розвитку Міністерства доходів і зборів на 2013-2018 роки надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу – серед безумовних пріоритетів діяльності.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернігів: Нагородили за ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...

КОМЕНТАРІ