«Кожен наш клієнт – відвідувач центру обслуговування, має можливість отримати інформацію щодо застосування законодавчих норм безпосередньо від фахівців, які відповідають за адміністрування податків, зборів та ЄСВ. Усне консультування особливо затребуване у звітні періоди », – зазначає начальник управління обслуговування платників податків Наталія Цвілюх.
За словами посадовця, щодня в середньому спеціалісти ЦОП при Луцькій ОДПІ надають в межах двадцяти усних консультацій. А протягом місяця таких роз’яснень потребує більше трьохсот платників податків.
«Окрім усних консультацій у сервісному центрі можна отримати весь перелік адміністративних послуг, подати звітність, оперативно отримати документи та довідки. Зі створенням Міністерства доходів і зборів вимоги до якості усіх послуг, які надаються у сервісних центрах для платників податків, підвищилися», – підкреслила Наталія Андріївна.
До речі, своєчасність та якість обслуговування платників у ЦОП постійно контролюємо у Моніторинговому центрі Міндоходів.
Нагадаємо, що Міністерство доходів і зборів України розпочало діяльність 24 грудня 2012 року згідно з Указом Президента України №726.
Згідно з Стратегічним планом розвитку Міністерства доходів і зборів на 2013-2018 роки надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу – серед безумовних пріоритетів діяльності.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернігів: Нагородили за ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...