Луцьк: з початку року у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 373 телефонних звернення

Луцьк: з початку року у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 373 телефонних звернення

15.01.14 11:13 0 1075
Під час шньої оперативної наради директор Центру надання адміністративних послугу у місті Луцьку Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 1 до 14 січня 2014 року.

За її словами, за два тижні 2014 року на адресу міської ради надійшло 373 телефонних звернень (за аналогічний період 2013 року - 472 звернення).

Впродовж новорічних та різдвяних свят всі служби міста спрацювали належно, підтвердженням цього було відсутність телефонних скарг мешканців міста щодо якості надання комунальних послуг.

Лариса Карп’як повідомила, що за звітний період 85 звернень стосувались житлово-комунальних питань міста та були скеровані в департамент житлово-комунального господарства та ЖКП міста. Це були звернення щодо проведення благоустрою та асфальтування прибудинкових територій за адресами: Безіменна, 15; Вереснева, 5.

Неодноразово звертаються лучани з проханням відновити зупинку громадського транспорту на вул. Дубнівській, 25, а також заборонити мешканцям з приміської зони робити сміттєзвалище на кільці вулиці при в’їзді в місто.

На контролі вкотре залишаються такі звернення: Черняховського, 1 - гудуть водопровідні крани по стояку квартир (ЖКП-2); Шопена, 15- перепад напруги в квартирі (ЖКП-3; ПАТ «Волиньобленерго»); Лесі Українки, 36; Шухевича, 6 - занижені параметри опалення (ЖКП-3); Саперів, 17 - вирішити питання перекриття проїжджої частини на прибудинковій території (ЖКП-3) (самовільно встановлений бетонний блок було демонтовано, мешканці сусіднього будинку просять встановити його назад); Крилова, 14 - ремонт покрівлі (ЖКП-3); Відродження, 45 а - занижені параметри подачі гарячої води (ЖЕК-8 ЖБК); Гордіюк, 41 - занижені параметри опалення по стояку квартир (ЖЕК-8 ЖБК); Молоді, 3 б - занижені параметри подачі гарячої води (ТзОВ «М.Ж.К.»).

Крім того, 34 телефонних дзвінки було передано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». 17 повідомлень надійшло на відсутність опалення через заміну теплової мережі на вулицях Потебні, 52, Даньшина, 1; Молоді, 5. Крім того, 7 звернень надійшло щодо неналежної температури подачі гарячої води в квартирах (Конякіна, 7/30; Володимирська, 105/25; Соборності, 24/178).

Також 11 звернень було викликано поривами водопроводів на мережах міста: Мазепи, 10; Відродження, 28а; Степова, 87. Працівниками КП «Луцькводоканал» було ліквідовано зазначені витоки. Відносно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило 3 повідомлення (Липинського, 1; Підгаєцька, 3а; Баранова, 81) – роботи виконано.

За звітний період 8 повідомлень надійшло щодо несвоєчасного вивезення твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після забирання сміття (вул. Ветеранів, 1; 17; Писаревського, 9; 11). Оперативне реагування на ці звернення було забезпечено працівниками ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

Однак, викликає занепокоєння збільшення кількості звернень, щодо відсутності електропостачання в житлових будинках на вулицях: Кривоноса; Качалова; Ковельській; Рівненській, Коперника, лише за 2 тижні надійшло 47 звернень, які були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Для порівняння варто відзначити щорічне збільшення кількості скарг щодо надання послуг електропостачання, 2011 рік – 1398, 2012 рік – 2042, 2013 рік – 2376.

29 лучан звернулись з проханням щодо відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Дзвінки надходили з таких адрес: вул. Павлова, 14; Шевченка, 74; Героїв УПА; П.Маха, 40; Бенделіані кут Станіславського; Ватутіна, 5.

8 звернень було викликано зупинками ліфтів, дзвінки надходили від жителів будинків: Кравчука, 10; Словацького, 12; Чорновола, 2в; Соборності, 6/136 (4-й п-д). Нині всі ліфти в місті працюють.

Щодо безпритульних собак надійшло 17 повідомлень (вул. Мамсурова, 7; Др.Народів, 3; Грабовського, 7; 9; Київський майдан, 13; Відродження, 20; Даньшина,1). Звернення передано на реагування в КП «Ласка». Хотілося б наголосити на неодноразових зверненнях, що надходять від жителів мікрорайону ДПЗ, зокрема від батьків дошкільнят та учнів, що навчаються в ЗОШ № 20 та ДНЗ № 22, 23, щодо загрози нападу безпритульних собак. Для порівняння варто відзначити щорічне збільшення кількості скарг щодо надання послуг електропостачання, 2011 рік – 97, 2012 рік – 474, 2013 рік – 555.

13 звернень стосувались руху міського транспорту. Пасажири нарікали на великий інтервал та відсутність руху маршрутних автобусів (скарги надійшли на маршрути: 4; 9; 15; 16; 17; 24; 31; 32; 47). Вкотре звертаються лучани з проханням дотримання та поновлення графіків руху пасажирського транспорту на зупинках громадського транспорту та розміщення інформації у транспортних засобах про пільгові категорії громадян, яким надано право безкоштовного проїзду у 2014 році. За інформацією управління транспорту та зв’язку, серед вищезазначених скарг 10 - було підтверджено та зобов’язано перевізників вжити відповідних заходів.

Лариса Карп’як повідомила, що за період новорічних свят надійшло ряд подяк на адресу міського голови та заступників щодо забезпечення належної життєдіяльності міста та подяки працівникам невідкладної допомоги за швидке і добросовісне реагування на виклики мешканців міста.

Міський голова Микола Романюк звернув увагу на питання вивезення сміття. Він зауважив, що є проблеми у приватному секторі, зокрема, на вулицях Львівській, Чернишевського, Ковельській та інших, де пакети зі сміттям лежать просто на вулиці. Микола Романюк дав вказівку директору КП «Луцькспецкомунтранс» підготувати на затвердження графік вивезення сміття.

Також Микола Романюк запропонував як вихід з ситуації, аби мешканці приватного сектору користувалися індивідуальними смітниками. За його словами, це може бути виходом з ситуації. Він зауважив, що необхідно попрацювати над цим питанням. Як варіант, на його думку, міська влада може закупити такі сміттєві контейнери. Микола Романюк переконаний, що лучани й самі зацікавлені, аби сміття на вулиці не валялося і його не розносив вітер. Міський голова переконаний, що це питання необхідно вирішувати.

Микола Романюк звернувся до керівника КП «Ласка» Богдани Новарчук, аби вона відреагувала на скарги лучан щодо бездомних тварин, які були озвучені на оперативній нараді.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: У Рівненській області до ...

КОМЕНТАРІ