Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян,  що надійшли до Тернопільської обласної ради протягом 2013 року

Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Тернопільської обласної ради протягом 2013 року

18.01.14 10:34 0 518
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. №09 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та відповідно до розпоряджень голови Тернопільської обласної ради від 17.05.2011р. № 86 «Про порядок роботи із зверненнями громадян у виконавчому апараті Тернопільської обласної ради» та від 29.11.2012 №217 «Про внесення змін до розпорядження голови Тернопільської обласної ради від 17 травня 2011 року №86 «Про порядок роботи із зверненнями громадян у виконавчому апараті Тернопільської обласної ради» протягом 2013 року Тернопільською обласною радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Станом на 1 січня 2014 року до Тернопільської обласної ради надійшло 340 звернень громадян, в тому числі на особистому прийомі керівництвом обласної ради – 69, з них до голови Тернопільської обласної ради звернулося 34 громадян.

Переважною кількістю звернень громадян в розрізі районів області вирізняються Тернопільський – 21, Кременецький – 18, Лановецький – 18, Бучацький – 11 та місто Тернопіль – 192 звернення.

Як правило, звертаються громадяни, які незадоволені розглядом їх звернень місцевими органами влади, органами державної влади і управління, правоохоронними і судовими органами в місті Тернополі та районах області.

Найбільш болючими питаннями заявників є питання соціального захисту – 66% від загальної кількості звернень, а саме: щодо надання фінансової допомоги, перерахунків пенсій, надання пільг, визначення соціального статусу.

Практично 5% звернень громадян містять питання щодо порушення їх прав і свобод та недоліки у забезпеченні дотримання законності та охорони правопорядку.

Близько 6% звернень містять питання охорони здоров’я.

Актуальними у звітному періоді лишаються питання комунального господарства - 6% та дотримання роботодавцями законодавства про працю, виплат заробітної плати та працевлаштування – 4%.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення, а саме інваліди та пенсіонери – 63% від усіх звернень.

З проханням про надання грошової допомоги безпосередньо до голови Тернопільської обласної ради звернулося 182 громадян які отримали допомогу на загальну суму 75,0 тис.грн.

Всі звернення розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства та опрацьовані виконавчим апаратом і профільними комісіями обласної ради. А саме:

– вирішено позитивно 60% всіх звернень;

– надано роз’яснення - 21%;

– надіслано за належністю (як такі, що не відносяться до компетенції обласної ради) – 52 звернення.

Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Тернопільською обласною радою постійно здійснюються заходи, спрямовані на вирішення проблемних питань громадян, а саме, щоденно у робочі дні приймаються заяви громадян, надається консультація щодо можливих шляхів вирішення порушених громадянами питань в тому числі і в телефонному режимі, постійно забезпечується проведення особистого прийому громадян керівництвом Тернопільської обласної ради згідно за встановленим графіком.

Про це повідомили у прес-службі Тернопільської облради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: РІВНЕНСЬКИМ ІНВАЛІДАМ ...
Наступна новина: У Хмельницькому працівники ...

КОМЕНТАРІ