В Луцьку у 2013 році у міській раді зареєстровано 5847 звернень громадян

В Луцьку у 2013 році у міській раді зареєстровано 5847 звернень громадян

31.01.14 16:34 0 964
Під час сьогоднішнього засідання члени виконавчого заслухали інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчих органах Луцької міської ради протягом 2013 року. Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як познайомила членів виконкому з основними показниками роботи.

Вона повідомила, що у порівнянні з 2012 роком надходження звернень громадян до міської ради за 2013 рік зменшилось на 1500. Таке зменшення надходження звернень пов’язане із відкриттям Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку (ЦНАП). Загалом, з 1 липня до ЦНАП звернулось 45 тисяч суб’єктів звернень. Надано 28353 адміністративних послуги.

У 2013 році в міській раді зареєстровано 5847 звернень громадян. З них 4371 письмових та 511 усних звернень, що зареєстровані під час проведення особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками (2012 - 705). З урахуванням колективних звернень з пропозиціями, заявами та скаргами до міської ради звернулось на 1500 громадян менше, ніж за аналогічний період 2012 року (7347).

Найбільш актуальними питаннями серед колективних звернень були звернення щодо обстеження житлового фонду та ремонту доріг і прибудинкових територій.

Однак кількість повторних звернень громадян за 2013 рік проти 2012 року зменшилась на 117 звернень, це свідчить про підвищення ефективності роботи виконавчих органів міської ради. Переважна більшість їх стосувалась питань надання грошової допомоги на лікування та соціально-побутові потреби, проведення перерахунку у зв’язку із отриманням комунальних послуг у неповному обсязі, незгоди з встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги.

У вересні минулого року міським головою підписано Меморандум про взаєморозуміння між виконавчим комітетом Луцької міської ради, міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та громадською організацією «Центр політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу» про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади». В рамках реалізації проекту виконавчі органи міської ради та підприємства, установи, організації комунальної форми власності можуть опрацьовувати повідомлення від жителів міста, що надійшли через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» з використанням геоінформаційних технологій. З початку роботи веб-платформи опрацьовано 37 повідомлень.

Міський голова Микола Романюк позитивно оцінив роботу департаменту «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» і закликав його працівників: надалі приділяти максимум уваги людям і якісно надавати адміністративні послуги.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Закарпаття: обережно ...
Наступна новина: У Львівській області ...

КОМЕНТАРІ