VW Touareg: У чому сила, брат?

VW Touareg: У чому сила, брат?

21.02.14 20:58 0 2958
Незважаючи на те що у нього ім'я кочівника, VW Touareg другого покоління ще краще виглядає на тлі сучасних бізнес-центрів. У ньому тепер більше шику і ділової строгості. А ми подивимося, наскільки він сильний з базовим V6 3,0 TDI під капотом.

Здогадатися про те, що VW Touareg став більший, складно. Він відповідає фірмовому стилю; в його зовнішності з'явилося більше легкості, а в «очах» - агресії, особливо, коли така машина з палаючими U-подібними «підковами» опціонних діодних вогнів денного світла насувається ззаду. Цей звір задоволення не дешеве - так Фольксваген Туарег б/у 2009 року обійдеться в 700,000 руб, а 2013 - 3,000,000 руб.

Сила - в оснащенні

У салоні все строго і функціонально. І немає надмірностей з циферблатами - в цьому Touareg не став уподібнюватися « братику » Cayenne. «Зайві» покажчики прибрали , залишивши чотири основних . На великий дисплей по центру щитка виводиться багато корисної інформації.

Великий SUV з Вольфсбурга справляє враження добротної дорогої машини і готовий запропонувати рівень оснащення не гірше , ніж у конкурентів. Погравши з налаштуваннями крісел і керма , заношу їх положення в пам'ять. Знаю , що на машині захочуть поїздити багато , а регулювань маса . Біля передніх сидінь , наприклад , можна навіть міняти ступінь бічної підтримки . Так що , незалежно від статури і зростання , сидіти зручно і просторо. Клімат -контроль - 4- зонний , так що навіть на другому ряду легко створити індивідуальні умови для двох секторів салону. Задні підголовники помітно перекривають частину скла . Але на це більше звертаєш увагу тоді , коли контролюєш відбувається за кормою при їзді. У момент паркування заднім ходом допомагають задня відеокамера , парктроник і система Area View , « збирає » картинки з чотирьох камер на екран.

Кришка багажника відкривається і закривається за допомогою дистанційного керування електроприводом. Натисканням на кнопки легко розблокувати відповідну частину спинки заднього ряду , а також опустити задню частину кузова на 60 мм нижче стандартного рівня. Шторка , що прикриває відсік , тільки трохи виведена із зачеплення фіксаторів , поїхала вгору на 45 градусів. Коли стикаєшся з таким оснащенням , розумієш , наскільки це зручно.

Незважаючи на те що у нього ім'я кочівника , VW Touareg другого покоління ще краще виглядає на тлі сучасних бізнес -центрів. У ньому тепер більше шику і ділової строгості. А ми подивимося , наскільки він сильний з базовим V6 3,0 TDI під капотом.

Здогадатися про те , що VW Touareg став більший , складно. Він відповідає фірмовому стилю ; в його зовнішності з'явилося більше легкості , а в « очах» - агресії , особливо , коли така машина з палаючими U -подібними « підковами » опціонних діодних вогнів денного світла насувається ззаду.

дизельна сила

У VW Touareg попереднього покоління ( « АЦ » № 37'2007 ) нарікання викликали низько розташовані підрульові перемикачі. Тепер же , оперуючи вимикачем поворотів , наголошую , що жодних незручностей не виникає.

При їзді на такій машині її дизельний характер анітрохи не ущемляє власника. До слова , точно такий же мотор встановлений і під капотом «братика » Porsche Cayenne. Так що ... Тим більше що справжня сила вже давно ховається в дизелях . Цим мотором було оснащено і попереднє покоління Touareg. Просто в новому виконанні двигун видає на 50 Нм більший крутний момент і працює в парі з 8- ступінчастим "автоматом" Tiptronic (раніше передач було шість).

Мабуть , для того , щоб розгін став нереально швидким і плавним , від автоматичної трансмісії хотілося б меншою різкості при підвищенні передач і коротшою заминки в момент зниження щаблі саме на низьких передачах. Але потім моменти їх зміни стають невловимими , силовий агрегат розганяє машину вже без затримок , з значною динамікою . Салон Touareg прекрасно ізольований від шуму і вібрацій , і кидок за 100 км / год наш велетень робить легко і непомітно. Хоча можна міняти передачі і самостійно - важелем або просто перевести АКП в спортивний режим . Але тоді і різкості в її роботі ще додасться , що особливо помітно в пробках. Хоча при поступовому уповільненні - наприклад , в тягучці - часом навіть гальмом користуватися не доводиться: послідовно перебираючи передачі вниз , коробка пригальмовує двигуном.

Вночі навіть незнайомі повороти підкорюєш досить швидко і сміливо , так як Touareg здорово повертає промені биксенонових фар слідом за кермом. А якщо замовити ще й систему динамічного управління дальнім світлом Dynamic Light Assist , то автомобіль стане самостійно перемикати фари з дальнього на ближнє світло.

Незалежно від того, який з трьох режимів підвіски (Sport , Normal або Comfort) задіяний , машина йде з добре збалансованою жорсткістю. Просто в комфортному режимі розумієш , що їдеш по заплатимо і стиках , але майже не відчуваєш їх , зате трохи похитує , а на сильній хвилі і сільських дорогах качає не стільки в поздовжньому , скільки в поперечному напрямку. У спортивному режимі Touareg ще й присідає нижче. Трусить трохи сильніше , але і розгойдується слабкішим. У цілому ж різниця не особливо помітна. Дізнатися , в якому режимі їдеш , можна, поглянувши на ролик - регулятор . Адже інформація про становище кузова і режимі підвіски спливає на щитку тільки під час процесу перенастроювання.

При будь-якому режимі підвіски машина дуже надійна в віражах. І не скажеш , що з такою легкістю в поворот залітає більш ніж двотонний гігант . А можна ще систему придушення кренів Driving Dynamics поставити . На допустимих швидкостях Touareg відмінно тримає траєкторію і анітрохи не змушує хвилюватися за підтримання курсу , навіть незважаючи на те , що легковат кермо трохи відриває від реалій . Але при переборі швидкості Touareg починає м'яко вислизати передком назовні. Це безпечна реакція , але тієї чіпкості , якою наділений Cayenne , тут немає. І на додавання газу Touareg не входить у поворот , як штопор в м'яку пробку. Адже у Volkswagen в задньому « мосту » немає активного диференціала . Зате система повного приводу 4Motion , яка для Porcshe є топовою , на VW Touareg встановлена ​​в «базі» .

Сила - в приводі

Привід у Touareg постійний повний , а в якості міжосьового диференціала використаний механічний самоблокується Torsen . Типово крутний момент по осях ділиться в пропорції 40:60 на користь задніх коліс. Але при пробуксовці на передні колеса може передаватися до 65 % крутного моменту , а на задні - до 85 %. Аналогічну систему ви зустрінете і на Audi Q7.

Зниженого ряду і блокувань центрального і заднього « Діффа » тут немає. Зате користуватися повнопривідним режимом простіше простого. Повернув ручку на центральному тунелі з положення On Road в Off Road , і все. Тут же керуюча силовим агрегатом і системами безпеки електроніка переходить у позашляховий режим роботи , а також самостійно включається система допомоги при спусках з гори.

Ми відразу направили Touareg не в болото - і так зрозуміло , що воно не для нього , а на сильно пересічену місцевість - з ярами , високими відвалами і гострими вершинами гірок. Позашляхового арсеналу машини достатньо для подолання подібних перешкод. Завдяки пневматичної підвісці кліренс збільшується зі стандартних 220 до 300 мм. Причому у внедорожном режимі максимальне положення можна зафіксувати. Крен часом лякаюче великі, колеса задираються в повітря досить високо. А машина просто повзе вперед. Більшого й не треба для автомобіля , який в основному їздить по асфальту. Але якщо ви все ж мають намір підкорювати більш серйозне бездоріжжя , то якраз для турбодизельного Touareg можна замовити повнопривідну трансмісію 4ХMotion . Ось в ній присутній повний набір блокувань.

Сила - в балансі

Козир автомобіля - його скромність. Виглядає він гідно , але без зайвого пафосу , пафосу й піжонства . До випадному на його частку бездоріжжю він цілком готовий. Навіть з базовим V6 3,0 TDI Touareg не тільки дуже сильний, але гармонійний і збалансований за ходовим якостям. Втім , цей Volkswagen, мабуть, не менш шикарний, ніж його основні конкуренти від BMW і Mercedes.
резюме

плюси
Досить сильний позашляховий потенціал
Потужний , тяговітий і досить економічний мотор
Впевнена поведінка на дорозі
багате оснащення


мінуси
Бракує плавності в роботі АКП на низьких передач

Uzinform
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Звернення Управління ...
Наступна новина: USB-устройства

КОМЕНТАРІ