Огляд автомобіля Nissan X-Trail

Огляд автомобіля Nissan X-Trail

24.02.14 09:50 0 3401
У сегменті "паркетників" X- Trail більше орієнтований не на активну їзду , а на впевнений рух по нерівностях , за межами шосейних автотрас і легкому бездоріжжю.

Cтилістика дизайну X- Trail ( T31 ) є подальшим розвитком ключових ідей , закладених в попереднику - нарочито незграбні форми кузова , масивні бампери і рейлінги на даху з вбудованими прожекторами дальнього світла ( на дорогих версіях) . Весь цей позашляховий образ у відредагованому вигляді вдало втілений у другому поколінні моделі , яку недосвідчені автомобілісти можуть легко сплутати з рестайлінгової версією першого X- Trail.

Даний автомобіль представлений 5- дверним універсалом. Через три роки з початку випуску модель піддалася рестайлінгу , в ході якого була підретушовану передня і задня оптика , передній бампер і « противотуманки ». У салоні трохи видозмінився щиток приладів з інформаційним дисплеєм.

Практичність - на висоті !

У цілому кузова X- Trail добре протистоять корозії. Єдине слабке місце , де може з'явитися іржа , - кришка багажника. А ще відзначені проблеми і з аеродинамічною накладкою під лобовим склом ( див. « Слабкі місця »).

Інтер'єр змінився кардинально. Творці відмовилися від спірної ідеї центрального розташування щитка приладів , що нерідко зупиняло потенційних покупців даної моделі . У X- Trail ( T31 ) щиток повернувся на звичне місце - з лівого боку панелі. При цьому модель залишилася практичною - всередині маса кишень різної величини , ніш і бардачків . До того ж у районі ніг все закрито пластиком , який легко і швидко миється , що підтверджує широку функціональність авто - не страшна навіть бруд. Оглядовість можна покритикувати хіба що при бічних маневрах - її трохи обмежують широкі середні і задні стійки. Ергономіку посадки і висадки з гальорки знижує звужений знизу дверний отвір , зате її зручність розширює великий діапазон регулювань кута нахилу спинок сидінь.

Претензії до салонного обладнанню - відмови компресора кондиціонера , а також проблеми з приводом замків від внутрішніх дверних ручок: частіше в морозну погоду троси зіскакують з місць фіксації , через що відкрити двері зсередини не можна.

Ще одна перевага X- Trail - подвійна підлога багажника (див. фото). « Похідний » обсяг багажника X- Trail в 480 л - один з найменших серед конкурентів ( Mitsubishi Outlander XL - 774 л і Toyota RAV4 - 500 л) , зате зі складеними задніми сидіннями - один з найбільших : 1775 л проти 1691 л і 1469 л відповідно.

Краще не мити ...

Лінійка двигунів для X- Trail другого покоління практично повністю оновилася , від колишньої моделі запозичений лише 2,5 - літровий мотор , але і він був модернізований. Найбільш поширені в Україні бензинові версії з агрегатом 2,0 л , а найрідше зустрічаються « солярового » модифікації .

У цілому всі двигуни надійні. Довго служить ланцюг ГРМ , немає проблем з індивідуальними котушками запалювання і системою зміни фаз газорозподілу. Теплові зазори клапанів теоретично регулюються , але на практиці це доводилося робити тільки при ремонті головки блоку циліндрів.

Головна претензія до бензиновому мотору 2,0 л , особливо в парі з варіатором , - чималий паливний «апетит» , в міському циклі витрата може досягати 13,0-14,0 л на "сотню" . Причому за цими характеристиками він схожий з 2,5 - літровим «побратимом » , який укладається в ті ж показники за рахунок кращого співвідношення величина крутного моменту / маса авто. При цьому більш об'ємний агрегат відрізняється динамікою - 10,3 с до 100 км / год проти 11,9 с відповідно. Правда , власники 2,0 - літрових версій після рестайлінгу стверджують , що такі авто більш економічні, витрата палива у них менше - 10,0-11,0 л .

Незважаючи на ненажерливість , фахівці фірмовій СТО настійно рекомендують не встановлювати на X- Trail газобалонне обладнання , так як мотори Nissan погано працюють на газі - нерідко прогорають сідла клапанів і самі клапани. Для безпроблемної роботи на подібному паливі необхідно збільшити теплові зазори клапанів , для чого потрібна установка інших регулювальних склянок , а цього , як правило , ніхто з « економів » не робить.

Характерні дрібні неполадки бензинових моторів - втрата герметичності передньої кришки двигуна після 100 тис. км , забруднення з часом дросельної заслінки , через що « плавають» холості оберти силового агрегату ( потрібно очищення ) , а також некоректна робота покажчика рівня палива через появу окислення на датчику .

Добре зарекомендували себе і дизелі . Єдине , на що звернули увагу працівники сервісу - ці двигуни краще не мити. При митті вода потрапляє між паливними форсунками і голівкою блоку циліндрів , в результаті виникає електрохімічна корозія , і з часом форсунки виходять з ладу. При цьому виникають великі складнощі і з їх демонтажем .

сильний гравець

Всі X- Trail оснащені фірмовою трансмісією All Mode 4x4 з електронно керованої міжосьовий муфтою. У штатних режимах для економії палива можна їхати на передньому приводі (режим 2WD ) . На мокрій , грунтової або засніженій дорозі рекомендується рухатися в режимі Auto - при пробуксовці передніх коліс автоматично підключаються задні. Для подолання складних ділянок можна задіяти повнопривідний режим Lock , заблокувавши муфту. При цьому момент від двигуна між осями розподіляється порівну , а при 40 км / год трансмісія переходить в режим Auto. На попереднику було трохи інакше : розподіл - 53:47 з пріоритетом на передок , а відключення відбувалося раніше - при 30 км / ч.

Важливо відзначити , що цей « японець » відрізняється кращою прохідністю в порівнянні з багатьма іншими « паркетникамі ». Тому тим , кому потрібен відносно невеликий кросовер з високою для таких авто прохідністю , варто звернути увагу на X- Trail.

Для цього авто пропонувалися три типи КП : «механіка» , «автомат » і варіатор. Найбільшого поширення набули версії з CVT , а найрідше зустрічається АКП. Всі типи коробок передач , як правило , служать без проблем. Хіба що сильних буксування не витримує зчеплення в МКП - були випадки , коли власники « спалювали » його. Відновлення статус- кво обходиться недешево - крім самого зчеплення , нерідко доводиться міняти подвійний маховик .
Дві сторони медалі

Ходова X- Trail м'яка і відрізняється високою енергоємністю . Це дозволяє впевнено їхати по розбитих дорогах і бездоріжжю . Зворотний бік медалі - на нерівностях машину сильно розгойдує , а при активній їзді виникають неприємні крени кузова.

Конструктивно ходова аналогічна попередникові - попереду McPherson , а ззаду « многоричажка ». На кожній з осей встановлені стабілізатори поперечної стійкості. При цьому майстри відзначають , що задок даної моделі могутніше, ніж у X- Trail ( T30 ) . На практиці задня « багаторичажка » служить 200-250 тис. км , а передок доведеться ремонтувати куди частіше. Опорні підшипники передніх стійок можуть прийти в непридатність вже після 50 тис. км , задні сайлент -блоки передніх важелів - до 60-70 тис. км , а задні сайлент -блоки переднього підрамника , кульові опори і передні ступичні підшипники змінюються в районі 80 тис. км . Видаткові переднього стабілізатора служать 30 тис. км ( втулки ) і 60 тис. км (стійки ) , а заднього - 50 і 90 тис. км відповідно . При цьому вартість обслуговування передка знижує окрема заміна більшості расходников .

Кермо X- Trail оснащене електропідсилювачем . Даний вузол безпроблемний і довговічний - наконечники і тяги можуть виходити до 150 тис. км . Немає зауважень і до гальмівної системи .

друг скаута

Nissan X - Trail - кращий друг скаута . Звичайно , його не можна розцінювати як позашляховик , але серед кросоверів його прохідність - одна з найкращих. Тому його покупку в першу чергу слід порекомендувати тим , хто любить часто вибиратися на природу.

Ще одна важлива перевага моделі - в ході експлуатації вона виявилася досить витривалою і надійною. За невеликий ресурс можна покритикувати тільки передню підвіску.

Купить Nissan X Trail бу ви можете на порталі "Из Рук в Руки"

Uzinform
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ