Вибір стоматолога

Вибір стоматолога

25.02.14 17:33 0 2272
Вибір стоматолога або кому довірити свої зуби? Мабуть, це питання саме основне і найбільш гостре. Зараз у нашій країні, та й в усьому світі, стоматологічна галузь стрімко розвивається. Ринок послуг розширюється з кожним днем, пропонуючи все нові і нові методики і матеріали. Пропозиція стоматологічних послуг перевищує попит на них - щоб у цьому переконатися досить переглянути кілька рекламних газет або журналів, або зайшовши на спеціалізовані сайти http://hnb.com.ua/catalog/r-18-stomatologii. Тому проблемою вибору «свого» стоматолога стурбовані багато пацієнтів.

Українська стоматологічна рулетка

Щоб спробувати відповісти на питання «Стоматолог - як вибрати кращого», необхідно розібратися, що ж цікавить потенційних пацієнтів в першу чергу і що впливає на їх вибір. Нами був проведений невеликий опитування, в якому брали участь люди різних професій, не пов'язаних з медициною, у віці від 20 до 50 років, з різним рівнем доходу (який ми розділили на «середній» і «вище середнього»). У ході опитування з'ясувалося, що для пацієнтів із середнім доходом на першому місці знаходиться вартість стоматологічних послуг, на другому - розташування клініки, а на третьому- якість послуг і кваліфікація співробітників.

Пацієнтів з доходом вище середнього в першу чергу цікавить якість стоматологічних послуг і кваліфікація фахівців, за які ці пацієнти згодні платити великі гроші. Далі йдуть - розташування стоматологічної клініки, а також ще один важливий фактор - «хто там ще лікується». У цьому випадку перевага віддається клінікам з іменитими пацієнтами, які є свого роду «знаком якості». Лікування в таких клініках є питанням престижу.

Саме вирішальне значення у виборі клініки або фахівця в обох групах грають позитивні рекомендації друзів, колег тощо, як правило, супроводжуються демонстрацією того, що саме їм зробили.

Вартість послуг або пошук клініки з реклами.

Постачальники стоматологічних послуг використовують весь спектр сучасних рекламних технологій - від простих оголошень на зупинках громадського транспорту та газетних оголошень до телевізійної та інтернет -реклами. Прагнення клініки надати інформацію про всі свої послуги та високої кваліфікації персоналу зрозуміло, адже пацієнт хоче вибрати найкращу клініку з грамотними фахівцями. Але правильно інформувати пацієнта - це велике мистецтво. Слідуючи мудрим вказівкам класика реклами Девіда Огілві, клініки обіцяють найнижчі ціни, найбільші знижки і т.п. Ціна на послуги, як випливає з проведеного нами опитування - вирішальний фактор у виборі фахівця. Тут можливі два варіанти. Перший - низькі ціни повністю відповідають такому ж рівню послуг. Другий варіант - це рекламний хід, службовець виключно для залучення клієнтів, а насправді ціни виявляються на середньому рівні по галузі або вище. А адже рівень цін може і не відображати реальну кваліфікацію співробітників і якість матеріалів.
Источник: http://hnb.com.ua/catalog/r-18-stomatologii
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Артроз шийного відділу ...
Наступна новина: Віталій Хомутиннік

КОМЕНТАРІ