Переважна кількість звернень стосувалась питань подання звітності та реєстрації податкових накладних – 6 звернень. Важливо, що усі звернення були опрацьовані, про результати розгляду повідомлено заявникам.
Таке інтерактивне спілкування за посередництвом спеціальної телефонної лінії – один із елементів втілення антикорупційної стратегії Міністерства доходів і зборів. Відтак незначна кількість повідомлень про можливі корупційні прояви – свідчення ефективної профілактичної роботи,- зазначають фахівці Луцької ОДПІ.
Довідково: «Пульс» - це сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу напряму звертатися до керівництва Міндоходів з повідомленнями про труднощі у стосунках з працівниками органів Міністерства та пропозиціями щодо вдосконалення їх роботи тощо. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: У Рівненській області в ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов