Цьогоріч мешканці Луцька та району лише 7 разів телефонували на антикорупційний сервіс «Пульс»,- Луцька ОДПІ

Цьогоріч мешканці Луцька та району лише 7 разів телефонували на антикорупційний сервіс «Пульс»,- Луцька ОДПІ

08.03.14 11:35 0 1058
За результатами роботи інтерактивного сервісу «Пульс» фахівцями Луцької ОДПІ у січні - лютому 2014 року отримано 7 звернень громадян та суб’єктів підприємницької діяльності, - інформує Луцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області.

Переважна кількість звернень стосувалась питань подання звітності та реєстрації податкових накладних – 6 звернень. Важливо, що усі звернення були опрацьовані, про результати розгляду повідомлено заявникам.

Таке інтерактивне спілкування за посередництвом спеціальної телефонної лінії – один із елементів втілення антикорупційної стратегії Міністерства доходів і зборів. Відтак незначна кількість повідомлень про можливі корупційні прояви – свідчення ефективної профілактичної роботи,- зазначають фахівці Луцької ОДПІ.

Довідково: «Пульс» - це сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу напряму звертатися до керівництва Міндоходів з повідомленнями про труднощі у стосунках з працівниками органів Міністерства та пропозиціями щодо вдосконалення їх роботи тощо. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: У Рівненській області в ...

КОМЕНТАРІ