У тойтовской ієрархії Toyota Highlander займає сходинку вище моделі Toyota RAV4 і нижче , ніж коштує Land Cruiser Prado. Поїздивши під час тест - драйву кілька днів за кермом Toyota Highlander, я розумію , що зі свого позашляхової підготовкою , Prado на голову перевершує Toyota Highlander поза рівних доріг і на пересіченій місцевості. Але , як часто нам потрібні блокування диференціалів , регульована підвіска , знижені передачі ? Особливо , коли все це приховано не під незграбним кузовом брутального позашляховика , а під лакованими панелями стильного кросовера. Для тих перешкод , які Toyota Highlander зустрічає в Києві та його околицях досить кліренсу в 206 мм і постійного повного приводу. Так , за кілька днів тест- драйву , я ще скористався єдиним атрибутом для позашляхової їзди , який є в Toyota Highlander - системою допомоги при спуску з гори.
Зате на рівному асфальті , Toyota Highlander мені подобається куди більше , ніж Prado, бо його не « штормить » поздовжньої розгойдуванням при розгонах і гальмуваннях і поперечними креном в поворотах. Toyota Highlander куди легше змусити пищати передніми покришками в повороті , ніж нахилити так , що б у грудях з'явився неприємний холодок. У той же час , Toyota Highlander залишається дуже комфортним авто. Великі вибоїни під величезними колесами сприймаються вдвічі меншими , ніж є насправді , а різні напливи , стики і горбки відчутні лише як легкі пружні підштовхування .
Американське походження Toyota Highlander видає не заколисуюча підвіска , а порожній кермо і особливості комплектації . На тест -драйві у нас Toyota Highlander в середньому рівні оснащення Lux , який коштує від 55270 доларів. І я , зізнатися очікував , що за ці гроші в ньому буде пам'ять положення водійського крісла ( вічно його хтось з колег або фотографів переналаштувати ) , можливість скласти дзеркала на парковці за допомогою електроприводу ( все ж машина не маленька ) і великий монітор ( 3 ,5 - дюймове віконце по центру торпедо замало буде ) . Втім , при виборі більш дорогий версії Toyota Highlander Premium (від 57950 доларів) в ній буде стояти великий 7- дюймовий монітор. І як приємний бонус - навігаційна система .
Під час тест - драйву нагоді і третій ряд сидінь в Toyota Highlander. Він з'являється все в тій же комплектації Lux . А ось на відміну від того ж Prado, кросовер Toyota Highlander не залишає вибору силових агрегатів - тільки 3,5 - літровий бензиновий V6 в 273 сили і 5- ступінчастий "автомат" з можливістю обмеження верхнього діапазону передач. З одного боку , за 250 кілометрів в змішаному циклі витрата палива складає 13,5 літрів , хоча один час він був оптимістичнішим - 11,7 літрів на 100 км . І все ж під капотом такої машини я б хотів бачити дизель. Адже він є у Toyota Land Cruiser Prado і Land Cruiser 200.
А подробиці про те , як же Toyota Highlander показав себе під час тест- драйву , можна буде прочитати в одному з найближчих номерів "Автоцентру", а на порталі "Из Рук В Руки" ви зможете купить Тойота Хайлендер с пробегом.
Uzinform
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Обласний департамент ...
Наступна новина: Крокси: невелика довідка!