На його думку, шня структура дорожньої галузі – затратна та нежиттєздатна. Зокрема ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» – це розгалужений та задержавлений рудиментарний спадок, що лишився з часів Радянського Союзу, втративши свою ефективність з початком ринкової економіки.
«Оптимізація людських ресурсів – це лише перший етап реструктуризації дорожнього господарства. Наступним кроком стане відкриття нового ринку робіт та послуг з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг державної форми власності», – зазначив він.
За його словами, виконавці зазначених робіт і послуг мають визначатися серед приватних дорожніх компаній на конкурентній основі в ході відкритих торгів і тендерів.
«Впевнений, майбутнє – за максимальним роздержавленням систем управління, й ринкова конкуренція надасть нам змогу не лише значно підвищити своєчасність та якість дорожніх робіт, а й зменшити їх собівартість», – підкреслив він.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Сергій Григоренко – ...
Наступна новина: Львівщина: на стаціонарному ...
Еволюція віконного декору: чому сучасна москітна ...
Как правильно записать название платформы YouTube на русском
Бани Харькова: от классических традиций до современных spa-форматов
Очаровательная квокка: символ дружелюбия и заботы о природе
Які нюанси потрібно знати про розлучення за заявою одного з подружжя?
ТОП - 5 Секретов по Установке Замков