Що треба зробити перед покупкою шини:
Обовязково потрібно схопити пальцями маленький відросток, різко його потягнути і потім різко відпустити. У разі якісного матеріалу, такий відросток повинен витягнутися як мінімум на 2-3 своєї первісної довжини і повернутися до вихідного розміру менш ніж за одну секунду.
За герметичній внутрішній поверхні шини провести пальцями і один об одного їх потерти. Якщо тальку відчуватися не буде, то такі колеса просто не варто купувати. Вони в більшості випадках будуть недостатньо якісними і ви просто викинене гроші на вітер, тому потрібно цього остерігатись.
Подивитися на дату випуску.
На боковині машинного колеса повинен бути присутнім штамп ОТК, у разі вітчизняної гуми - він нанесений світлою фарбою. Якщо ж на ній присутні ще й такі ж світлі точки - це називається проміжним контролем, отже - ще краще.
Через лупу переглянути те місце покришки, через яке відбувається процес дотику об обід, на предмет маленьких залишків фарби. Якщо ви побачите залишки червоної фарби, то, швидше за все, на Заході на неї була зроблена уцінка з класу «А» до класу «В» через деяких звичайних косметичних дефектів. Вибрати шину з таким показником, взагалі-то, можна, вона навіть збереже гарантію. Але при цьому в ціні вона стане значно меншою, саме через такі собі косметичні дефекти.
Источник: http://mirkoles.com.ua/
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Из истории Киева
Наступна новина: На Хмельниччині ...