Чернігів: 250 житлових будинків обслуговує комунальне підприємство «ЖЕК-10»

Чернігів: 250 житлових будинків обслуговує комунальне підприємство «ЖЕК-10»

03.04.14 16:24 0 789
Про діяльність комунального підприємства «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради у 2013 році доповів на розширеній нараді начальник Олександр Ярещенко.

КП «ЖЕК-10» створене з метою забезпечення належної експлуатації, ремонту, технічного обслуговування, утримання житлового фонду та надання житлово-комунальних послуг населенню міста.

Підприємство обслуговує житлові будинки, розташовані по вулицях: Генерала Пухова, Генерала Бєлова, Космонавтів, Доценка, Рокоссовського, 1-го Травня, Федорова, Корольова, Маресьєва, 50 років СРСР, Одинцова, Шевченка, Малиновського, Борщова, Кленова, Вірьовки та Кільцевій.

За словами О. Ярещенка, порівняно із 2012 роком кількість житлових будівель, які обслуговує підприємство, збільшилася на 108 одиниць, у зв’язку із проведеним перерозподілом житлового фонду між комунальними підприємствами міста, а саме:

Станом на 1 січня 2014 року на обслуговуванні КП «ЖЕК-10» знаходиться 250 житлових будинків (в тому числі 5 гуртожитків та 2 будинки ОЖБК), із яких найбільше 5-ти та 9-ти поверхових (відповідно 114 та 70 будинків), низькоповерхових – 50.

Вік переважної більшості будинків – 30-40 років. За роками забудови житлові будинки підприємства поділяються на наступні групи:

* до 1970 року – 22 будинки;

* 1971-1980 роки забудови – 133 будинків;

* 1981-1990 роки – 56 будинків;

* 1991-2000 роки – 32 будинок;

* 2001-2006 роки – 7 будинків.

Підприємство здійснює прибирання майже 570 тис.кв. м. прибудинкової території та 108 тис. кв. м. сходових клітин.

Станом на 01.01.2014 року на підприємстві працювало 177 штатних працівників, з яких 135 – працівники робітничих професій.

Під час надання послуг КП «ЖЕК-10» керується законними та підзаконними нормативними актами, зокрема рішенням виконавчого комітету міської ради від 12.03.2012 року № 56 «Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», визначений перелік послуг, що надаються, та їх періодичність. Основні послуги надаються власними силами. Для надання інших – підприємством укладені договори із спеціалізованими організаціями: ПрАТ «ОТІС», ПАТ «Чернігівобленерго», ПАТ «Чернігівгаз» тощо.

Керівник наголошує, що важливою умовою збереження та продовження терміну служби житлового фонду є якісна експлуатація та своєчасне проведення ремонту, який забезпечує його від передчасного руйнування. Для цього проводяться згідно із встановленими планами та графіками ремонти і технічне обслуговування.

Наразі близько 40 % житлового фонду потребує капітального ремонту, на який необхідні значні кошти. Більше половини мереж водо-, тепло-, електро- та газопостачання експлуатуються більше 30-ти років, що призводить до виникнення аварійних ситуацій (майже півтори тисячі за минулий рік).

Незважаючи на зусилля підприємства, велика зношеність трубопроводів призводить до частих їх пошкоджень і витоків води, зниження тиску та вторинного забруднення води. Аварії в каналізаційних трубопроводах призводять до виходу стоків на поверхню і створюють загрозу екології та здоров’ю мешканців міста.

Ліфтове господарство в будинках налічує 219 ліфтів. З них, 169 ліфтів (77 %) відпрацювали більше 25 років, тому потребують додаткових заходів для підтримання належної безпечності та працездатності. Незадовільним є стан диспетчеризації ліфтів. Диспетчерська система за встановленого терміну експлуатації 10 років, працює понад 30. Обладнання її морально застаріле, зношене майже на 100% і безперервно виходить із ладу. Витрати з ТО ліфтів за звітний період склали майже 575 тис. грн.

Основним напрямком у роботі підприємства в забезпеченні безаварійного стану житлових будинків є проведення своєчасного технічного обслуговування та ремонту житла. Згідно затвердженого плану фінансування на 2013р розмір витрат на капітальний ремонт становив 552 тис. грн.

Це такі роботи:

* проведено капітальний ремонт покрівлі 4-х будинків;

* проведено експерте обстеження та капітальний ремонт 5-ти ліфтів;

* проведено капітальний ремонт диспетчеризації освітлення місць сходових клітин;

* проведено ремонт сантехнічного, електричного обладнання, несучих конструкцій будинків.

За рахунок коштів місцевого бюджету також реалізуються:

«Програма реконструкції (відновлення) покрівель житлових будинків»: у 2013 році було виконано реконструкцію покрівель шести житлових будинків.

«Програма відновлення та реконструкції дитячих ігрових та спортивних майданчиків»: виконано роботи з встановлення п’яти ігрових майданчиків за адресами:

- вулиця Генерала Бєлова, 23, 37 корпус 5;

- вулиця Рокоссовського, 6;

- вулиця Доценка, 14;

- вулиця Генерала Пухова, 142.

Програма модернізації та заміни ліфтів на 2008-2015р.р., згідно з якою виконані роботи з модернізації 5-ти ліфтів.

Крім того, за кошти місцевого бюджету:

* частково проведена реконструкція внутрішньобудинкових електромереж із встановленням приладів обліку електричної енергії для кожної кімнати окремо в гуртожитку № 3 по вулиці Кільцевій 20.

* проведені роботи із видалення аварійних та сухостійних дерев, які представляли загрозу життю та майну мешканців.

* розроблені 25 проектів землеустрою щодо відведення у постійне користування земельних ділянок, на яких розташовані багатоповерхові житлові будинки, що перебувають у комунальній власності.

Разом із тим О. Ярещенко зауважив, що внаслідок недостатнього фінансування підприємство не має змоги здійснювати капітальний ремонт будинків у необхідних обсягах, як то внутрішньобудинкові системи холодного та гарячого водопостачання, так і будинку в цілому.

Щодо фактичних обсягів робіт, то виконання робіт із поточного ремонту за 2013 рік за рахунок виділених із бюджету коштів склало 1 млн. 700 тис. грн.,

В тому числі виконано:

* ремонт 59 під’їздів у 27 житлових будинках ;

* ремонт покрівель окремими ділянками загальною площею понад 8,5 тис. м. кв. та заміна зливових каналізацій;

* ремонт та фарбування лавок біля 346 під’їздів та дворового обладнання на 12 ігрових майданчиках;

* скління вхідних дверей, вікон та ремонт відмосток;

* ремонт 240 м стиків у 12 будинках.

Також у 2013р. за рахунок власних коштів виконано:

* ремонт та технічне обслуговування внутрішньобудинкових інженерних систем;

* огляд та прочистка димових та вентиляційних каналів;

* технічне обслуговування ліфтів.

Основним показником, за яким населення попередньо оцінює роботу підприємства, є якість прибирання прибудинкових територій та стан їх благоустрою.

«Незважаючи на великі норми прибирання (11,4 тис. кв. м дворової території на 1 двірника та 3 100 кв. м сходових клітин на 1 прибиральника), невелику заробітну плату, важкі умови роботи, працівники сумлінно і відповідально відносяться до своїх обов’язків», - вважає керівник.

На вивезення і знешкодження твердих побутових відходів підприємством витрачено близько 840 тис. грн. На прибудинкових територіях знаходиться 16 майданчиків, де встановлено 108 євроконтейнерів. Це позитивно впливає на санітарний стан і значно зменшує кількість стихійних сміттєзвалищ. Вивіз великогабаритних відходів підприємство здійснює за графіком.

У відповідності до чинного законодавства України, підприємством створені необхідні умови для реалізації права громадян на звернення. Будь-які питання, які виникають між мешканцями мікрорайону та підприємством, як правило, вирішуються на особистому прийомі громадян, який ведуть керівник та спеціалісти підприємства. Громадяни також користуються своїм правом на звернення до підприємства шляхом подання письмових заяв та скарг. Відповіді на такі звернення даються максимально змістовні та обґрунтовані, з дотриманням встановлених законом строків їх розгляду.

За звітний рік на підприємстві розглянуто 762 звернення. З них 550 – письмові звернення та 212 – усні, які надійшли на особистому прийомі. Кількість звернень порівняно із 2012 роком збільшилась втричі у зв’язку із збільшенням кількості будинків, які обслуговує підприємство, та складними погодними умовами в осінньо-зимовий період.

Звернення, як правило, стосувались: ремонту покрівлі та під’їздів; ремонту квартир після залиття; ремонту стиків; ремонту та обладнання дитячих майданчиків; знесення дерев.

О. Ярещенко наголосив, що робота підприємства організована так, що мешканці можуть щодня отримати консультації та послуги в робочі години. І цей графік зберігається навіть при переході на скорочений робочий день. Додатково кожної 1-ї та 3-ї суботи місяця здійснюється прийом мешканців керівником підприємства. Раз на місяць – спільно з головою Деснянської районної у м. Чернігові ради.

«Незважаючи на тяжке фінансове становище, колектив підприємства відповідально виконує поставлені перед ним завдання, основне з яких – задоволення потреб населення міста в якісних послугах з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», - резюмував начальник КП «ЖЕК-10».

Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Роман Чекмарьов: ...
Наступна новина: Експерти ООН кажуть, що ...

КОМЕНТАРІ