Правоохоронці в повному складі вишикувалися на подвір’ї. Керівництво оглянуло готовність міліціонерів до переходу на носіння літньої форми одягу.
Начальник сектору кадрового забезпечення Мирослав Підгородський звернув увагу на наявність в особового складу шевронів установленого взірця на форменому одязі. Наголосив, що службове посвідчення, яке кожний працівник міліції зобов'язаний пред’являти при спілкуванні громадянам, має бути дійсним і відповідати займаній посаді та званню. Про недоліки, виявлені під час стройового огляду, було поінформовано УМВС області.
Опісля Віктор Ребрей зібрав особовий склад у залі нарад. Як дбайливий керівник, що вболіває за кожного працівника, він пояснював підлеглим, що від працівника міліції часто залежить доля людини, її рідних і близьких, що накладає на нього особливу відповідальність, додаткові обов'язки. Тому етика спілкування для працівників правоохоронних органів не менш значуща, ніж комплекс юридичних дисциплін. Працівник міліції зобов’язаний у ході спілкування ставитися до громадян справедливо, уважно, доброзичливо, неупереджено, з почуттям поваги до їх людської гідності, не допускаючи при цьому жодних проявів дискримінації, жорстокого або принизливого ставлення до людей.
- Здобути прихильність, визнання, авторитет у громадян,- зауважує Віктор Ребрей, - міліція зможе лише високопрофесійною діяльністю, яка відповідатиме принципам моралі.
Мирослава Пекар
Перечинський РВ УМВС
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Буковинські правоохоронці ...
Наступна новина: Інформація корпункту ...