У ЦНАПі відбувається круглий стіл на тему: «Реформування системи адміністративних послуг в Україні: виклики та перспективи»

У ЦНАПі відбувається круглий стіл на тему: «Реформування системи адміністративних послуг в Україні: виклики та перспективи»

12.04.14 16:37 0 586
У департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» відбувається круглий стіл на тему: «Реформування системи адміністративних послуг в Україні: виклики та перспективи». Захід організовує Міністерство юстиції України в рамках реалізації проекту Агенства США з міжнародного розвитку (USAID) «Доступ до правосуддя та правової обізнаності в Україні».

У відкритті «круглого столу» взяли участь начальник Головного управління юстиції у Волинській області Сергій Мишленик, начальник Управління координації правової освіти та правової роботи Міністерства юстиції України Оксана Юхта, міський голова Микола Романюк, директор Проекту USAID «Правова країна» Інна Топал.

Міський голова у вступному слові зазначив, що зі створенням у Луцьку Центру надання адміністративних послуг у місті значно покращилося надання адміністративних послуг, а про це свідчить значне зменшення скарг від громадян. Друге завдання, яке ставили при створенні ЦНАПу, подолання корупції. Тобто тут створено умови, які унеможливлюють прояви корупції. Міський голова подякував, що наше місто обране для круглого столу в рамках проекту «Доступ до правосуддя та правової обізнаності в Україні» та поінформував присутніх про те, що вчора вернувся зі столиці, адже Луцьк в числі 17-ти міст України, які беруть участь у проекті «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (МЕР), основним завданням якого є підвищення енергетичної безпеки України. Загальний бюджет проекту становить 13, 5 млн доларів США.

«А щодо діяльності Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку, я задоволений, що тут з кожним місяцем збільшується кількість і якість надання адміністративних послуг», – сказав Микола Романюк. Він подякував працівникам ЦНАП та керівникам центральної влади, зокрема, Міністерству юстиції України за розумінням, співпрацю і побажав плідної роботи на благо нашої територіальної громади.

Про якість надання адміністративних послуг і кращі практики розповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як. Вона зауважила, що 98, 8 відсотків суб’єктів звернень оцінили їхню роботу як добру. Для цього при виході із ЦНАПу встановили скриньки, куди відвідувачі кладуть талончики з відповідною оцінкою якості наданої послуги.

Учасники круглого столу обговорили питання принципів надання адміністративних послуг, кращі практики. Розглянули теми: «Єдине вікно» адміністративних послуг, корупційні ризики; Стандарти якості адміністративних послуг: розробка, моніторинг та оцінка, внесення змін; електронна форма надання послуг (Єдиний портал та інші записи); процедури оскарження.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Чернігівській області ...
Наступна новина: Застілля двох буковинців ...

КОМЕНТАРІ