Луцьк: обговорено питання вартості проїзду у маршрутних таксі міста

Луцьк: обговорено питання вартості проїзду у маршрутних таксі міста

16.04.14 09:45 0 844
Представники міської влади, перевізники та громадські діячі зібралися на «круглий стіл», аби обговорити перегляд розміру тарифів на послуги з перевезення пасажирів автобусами, що працюють на міських маршрутах у режимі маршрутного таксі та у звичайному режимі.

Розпочав засідання заступник міського голови Тарас Яковлев, який зазначив, що, відповідно до звернення перевізників, підготовлено проект рішення виконавчого комітету щодо підняття граничного тарифу на надання послуги з перевезення одного пасажира до 2,5 грн. За його словами, нині документи проходить регуляторну процедуру. Також він переданий на розгляд у Волинське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України.

Тарас Володимирович зауважив, що перевізники надали свої розрахунки щодо вартості проїзду. Однак, за його словами, не усі й досі надали документи. Заступник міського голови зазначив, що на підставі наявних матеріалів і розраховано тариф у розмірі 2,5 грн.

Тарас Яковлев зауважив, що в тарифі зменшено рентабельність перевізників з 10 до 5 %.

Крім того, він наголосив, що перевізники не облікують кількість пасажирів. За його словами, водії не видають квитки громадянам, а тому точно сказати скільки людей перевезли автобусом, неможливо.

Перевізники заявили, що вони не згідні з таким тарифом. На їхню думку, вартість проїзду має бути мінімум 3 грн.

Директор АТП № 1 Олександр Шаміс зазначив, що перевізникам складно виживати в нинішніх умовах. Він апелював до того, що значно зросло у ціні пальне, запчастини тощо. Також Олександр Шаміс зазначив, що водії не можуть видавати пасажирам квитків, адже тоді вони не зможуть керувати автобусом.

Заперечив на це Тарас Яковлев, який зазначив, що водій решту віддає пасажирам, то чому він не може разом з нею передати квитки. Заступник міського голови зауважив, що у магазинах видають чеки покупцям. Інше питання, що вони їх не завжди беруть. Так само й тут має бути. На його переконання, має бути чіткий облік, а без квитка ми не можемо точно сказати, скільки громадян скористалося послугою маршрутного таксі.

Підтримав заступника міського голови й в.о. голови Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Сергій Луговий. Він зазначив, що не всі перевізники надали необхідні документи, а тому вони не можуть вивчити обґрунтованість підняття тарифів.

Також Сергій Луговий наголосив на необхідності видачі водіями пасажирам квитків. За його словами, це є необхідність, адже тоді пасажир певним чином захищений.

Як варіант виходу з ситуації в.о. голови Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України запропонував розділити маршрути на короткі та довгі в залежності від протяжності. За його словами, відповідно й встановити різну вартість проїзду у маршрутних таксі.

У свою чергу, директор підприємства «Санрайз» Юрій Девіцький зазначив, що у тарифі не закладена інвестиційна складова. Вона не була передбачена й у нинішньому тарифі. За його словами, необхідно купувати нові транспорті засоби, їх ремонтувати, а такої можливості нема.

Заступник міського голови Тарас Яковлев зауважив, що у діючому тарифі й у запропонованому у 2,5 грн закладені амортизаційні витрати. За його словами, ці кошти й можна спрямовувати на придбання основних засобів, ремонт техніки, придбання витратних матеріалів та інше.

Свою думку висловили й представники громадськості. Зокрема, Богдана Стельмах зазначила, що багатьох цікавить питання підвищення вартості проїзду у маршрутних таксі. За її словами, громадськість звертатиметься до міської влади з вимогою продемонструвати документи, у яких обґрунтовано підняття вартості проїзду. Однак, зазначила вона, що може показати міська влада, якщо перевізники не надали їм усіх необхідних документів. Громадськість має знати про це.

Також вона нагадала присутнім, що минулоріч проводився «круглий стіл» щодо якості перевезень, приймалися певні рішення, проте з того часу нічого так і не змінилося.

Зрештою, заступник міського голови Тарас Яковлев запропонував певні шляхи виходу з ситуації. Зокрема, він зауважив, що у найближчі дні усі перевізники мають надати повний пакет документів з обґрунтованими даними. За його словами, їх вивчать працівники міської ради та Волинського територіального відділення АМУ. Тарас Володимирович зауважив, що якщо будуть підстави підняти вартість тарифу більше, ніж до 2,5 грн, то вони будуть змушені піти на такий крок. Проте у міської влади мають бути усі документи, які підтверджують реальні витрати перевізників.

Заступник міського голови підтримав пропозицію щодо розподілу автобусних маршрутів на довгі та короткі і відповідно – встановлення різної вартості проїзду на них. Він зауважив, що це питання необхідно детально вивчити і обговорити.

Крім того, у зв’язку зі зменшенням пасажиропотоку у вихідні дні, можна розглянути можливість для скорочення кількості автобусів, які курсують у місті. Це певним чином дасть можливість зекономити кошти перевізникам у цей непростий час. Тому він доручив начальнику управління транспорту та зв’язку Анатолію Миронюку вивчити це питання.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Слід захистити ...
Наступна новина: Ірак оголошує про закриття ...

КОМЕНТАРІ