Як пояснює назву серії сам автор, «борщ – бо це єдина суто українська фішка, на яку у нас беззаперечні права».
«І мені здається, про культуру кожного народу найкраще дізнаватись через кухню», – розповів Андрій Приймаченко.
«Наразі те, що є – пробник. Я оцінюю потенціал ідеї. Зараз працюю (вже не сам) над візуальним покращенням та розвитком ідеї. Головна моя аудиторія – закордон. Будемо пробувати пробиватись у їхній інформаційний простір», – розповів автор.
Оскільки першочергова ідея була орієнтуватись на західну аудиторію, усі плакати зроблені англійською мовою, пише «Українська правда. Життя».
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Ще 10 постраждалих під час ...
Наступна новина: Українці Португалії ...