Члени комісії підтримали зміни до Положення департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

Члени комісії підтримали зміни до Положення департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

29.04.14 15:38 0 1306
Відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів. Депутати Олег Чернецький, Сергій Григоренко, Юрій Корольчук, Іван Корчук, Олександр Пиза підтримали проекти рішень про розміщення депутатів Луцької міської ради під час проведення пленарних засідань міської ради та про внесення змін до рішення міської ради від 25.11.2010 №1/2 «Про утворення постійних комісій міської ради та затвердження їх персонального складу», запропоновані секретарем міської ради Сергієм Григоренком. Вони також підтримали пропозицію депутата міської ради Андрія Осіпова про звіти постійних комісій міської ради.

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як запропонувала на розгляд комісії зміни до Положення про департамент. У своєму виступі вона зазначила, що на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись рішенням міської ради «Про передачу нежитлового приміщення на вул. Лесі Українки, 35», для забезпечення ефективного управління майном міської комунальної власності потрібно внести зміни до Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, в частині структури. Ці зміни дозволять забезпечити найбільш ефективне управління приміщенням та належне утримання комунального майна.

Вона коротко поінформувала про діяльність департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку». Зокрема, протягом ІІ півріччя 2013 року до ЦНАП звернулось понад 45 тисяч суб’єктів звернень, а протягом січня - березня 2014 року – 25 388.

На даний час в приміщенні функціонують 5 виконавчих органів міської ради, 2 підрозділи Луцького міського управління юстиції та 1 відділ головного управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області, загалом в приміщенні працюють 90 фахівців. Щоденно ЦНАП відвідують від 300 до 450 суб’ктів звернень. Запропоновані зміни до Положення встановлюють правові засади організації діяльності та визначають структуру Департаменту. Члени комісії вирішили рекомендувати до прийняття на сесії запропонований проект рішення.

Начальник управління розвитку підприємництва та реклами Олександр Козлюк запропонував розглянути проект рішення про сплату за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами на опорах контактної мережі Луцького підприємства електротранспорту та опорах мережі зовнішнього освітлення. За його словами, даний проект рішення підготовлено на виконання доручення засідання виконавчого комітету Луцької міської ради з метою покращення фінансово-господарського стану Луцького підприємства електротранспорту та Луцького електротехнічного підприємства «Луцьксвітло».

Відповідно до інформації, наданої КП «Луцькреклама», станом на 15.03.2014р. загальна кількість рекламних кронштейнів, які розміщено за погодженням із Луцьким підприємством електротранспорту та КП «Луцьксвітло», на балансі та обслуговуванні яких знаходяться вказані опори, складає 97 штук. Кількість рекламних кронштейнів, розташованих на опорах тролейбусної мережі - 69 штук, на опорах мережі зовнішнього освітлення - 28. Члени комісії підтримали даний проект рішення, також взяли до відома звіт про роботу заступника міського голови, керуючого справами виконкому Юрія Вербича.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Рівному міський голова ...

КОМЕНТАРІ