Луцьк: 777 - 888 – інформація та консультація про адміністративні послуги ЦНАП за єдиним номером!

Луцьк: 777 - 888 – інформація та консультація про адміністративні послуги ЦНАП за єдиним номером!

06.05.14 09:06 0 1013
Також нагадуємо що в ЦНАП Ви можете отримати адміністративні послуги міської ради з питань:

будівництва та архітектури:

- Висновок про наявні обмеження на використання земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб;

- Дозвіл та погодження на розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

- Будівельний паспорт на забудову земельної ділянки;

- Вихідні дані на проектування (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки);

- Довідку (розпорядження) про присвоєння (підтвердження) поштової адреси об'єкту нерухомого майна;

- Договір щодо залучення коштів замовників (інвесторів забудовників) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

земельних відносин:

- Рішення Луцької міської ради щодо оформлення права власності (поділу, оренди, об'єднання) земельних ділянок для фізичних та юридичних осіб.

житлових відносин:

- Довідку про взяття громадян на квартирний облік;

- Довідку про участь у приватизації житлового фонду;

- Копію свідоцтва про право власності на приватизоване житло;

- Довідку про зміну в списках членів житлово-будівельного кооперативу.

комунального господарства та майна:

- Дозвіл на створення органів самоорганізації населення;

- Дозвіл на проживання у індивідуальних будинках з незакінченим будівництвом;

- Дозвіл на відключення окремого житлового будинку від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання;

- Дозвіл на маршрути перевезення великовагових та негабаритних вантажів;

- Рішення виконавчого комітету міської ради про переведення об'єкта нерухомого майна з житлового в нежитловий, або з нежитлового в житловий фонд;

- Довідку щодо намірів суб’єкта господарювання отримати дозвіл на викиди, або реагування громадськості на заяву про наміри щодо будівництва чи реконструкції об’єктів на території міста;

- Рішення виконавчого комітету про продовження оренди нежитлового приміщення;

- Рішення міської ради про проведення приватизації об’єкта комунальної власності шляхом викупу.

підприємницької діяльності та реклами:

- Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;

- Книгу відгуків та встановлення режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності;

- Дозвіл на використання символіки міста Луцька при здійсненні підприємницької діяльності;

- Погодження розташування тимчасової споруди для пунктів одноразової торгівлі (послуг);

- Довідку про фактичне надходження коштів до бюджету від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

економічних відносин:

- Акт обстеження спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих металургійних переробних підприємств;

- Довідку про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку;

- Довідку про включення до реєстру фізичних осіб, які мають право на отримання дотації за молодняк великої рогатої худоби, а також за вирощений та проданий на забій і переробку молодняк великої рогатої худоби;

- Документ про уповноваження з розслідування нещасного випадку.

виховання, освіти, опіки, сім’ї та молоді:

- Електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів м. Луцька

- Довідку про володіння державною мовою або розуміння її в обсязі, достатньому для спілкування особам, які приймають громадянство України;

- Довідку про невідвідування дошкільного навчального закладу;

- Клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;

- Посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї, або довідка про те, що посвідчення не видавалось;

- Оздоровлення дітей пільгових категорій;

- Дозвіл (рішення) батькам на укладення правочинів щодо житла (майна) право власності на яке, або право користування яким має дитина, або недієздатна особа;

- Довідку громадянам для отримання додаткової соціальної відпустки;

- Довідку непрацюючим громадянам, які мають на утриманні дитину, про те, що вони не позбавлені батьківських прав;

- Висновок про можливість бути усиновлювачем;

- Рішення про встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною/дітьми, або недієздатними особами;

- Дозвіл на визначення або зміну імені, прізвища дитини за відсутності згоди одного з батьків.

соціального захисту:

- Посвідчення на безкоштовний проїзд в автобусах міських маршрутів

- Посвідчення реабілітованого громадянина

- Грошову та матеріальну допомогу малозахищеним верствам населення міста;

- Заяву на організацію проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) пільгових категорій громадян

В ЦНАП Ви також можете отримати послуги територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади :

Державної міграційної служби України:

- довідку щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи;

- довідку третій особі щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи;

- проїзний документа дитини для виїзду за кордон.

Міського відділу управління Державної міграційної служби України:

- паспорт громадянина України після досягнення 16-річного віку;

- паспорт громадянина України в зв’язку зі зміною прізвища;

- паспорт громадянина України в зв’язку з непридатністю паспорта до користування.

Головного управління Держземагенства:

- витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

надання витягу про державну реєстрацію земельної ділянки з державного земельного кадастру;

- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

- витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки;

- висновок про погодження документації із землеустрою;

- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-ЗЕМ).

Територіального управління Держгірпомнагляду:

- державна реєстрація декларації безпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки;

- свідоцтво про державну реєстрацію об’єктів підвищеної небезпеки;

- відомча реєстрація та ведення обліку великовантажних та інших технологічних транспортних засобів.

Державної реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції

- державна реєстрація договору оренди земельної ділянки (за рішенням Луцької міської ради);

- державна реєстрація права власності на новостворені земельні ділянки;

- державна реєстрація свідоцтва про право власності на житлові приміщення (квартири, гуртожитки), виданого відділом реєстру житлового фонду департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.

Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції:

- виписку, довідку, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;

- державна реєстрація фізичної та юридичної особи;

- внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації;

- внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.

ПОСЛУГИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ:

департаменту житлово-комунального господарства та будівництва:

- державна ліцензія на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення;

- державна ліцензія на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім теплової енергії, що виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

департаменту агропромислового розвитку:

- ліцензія (копія) на торгівлю пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин)

управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю:

- свідоцтво про внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції;

- реєстрація статутів (положень) релігійних громад та внесення змін до них;

- погодження державного органу, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації священнослужителям, релігійним проповідникам, наставникам, іншим представникам зарубіжних організацій, які є іноземними громадянами і тимчасово перебувають в Україні, займатися проповідуванням релігійних віровчень, виконанням релігійних обрядів чи іншою канонічною діяльністю лише в тих релігійних організаціях, за запрошенням яких вони прибули.

А також можете подати заяву та документи на адресу міського голови та його заступників та отримати копії розпорядчих документів міської ради та виконавчого комітету, а також архівних довідок, копій, витягів

В Центрі надання адміністративних послуг Ви можете отримати супутні послуги:

- ксеро- та фото копіювання, ламінування;

- провести оплату в банківському відділенні;

- скористатися кімнатою дитини

Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Мешканка Хмельницької ...

КОМЕНТАРІ