будівництва та архітектури:
- Висновок про наявні обмеження на використання земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб;
- Дозвіл та погодження на розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;
- Будівельний паспорт на забудову земельної ділянки;
- Вихідні дані на проектування (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки);
- Довідку (розпорядження) про присвоєння (підтвердження) поштової адреси об'єкту нерухомого майна;
- Договір щодо залучення коштів замовників (інвесторів забудовників) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.
земельних відносин:
- Рішення Луцької міської ради щодо оформлення права власності (поділу, оренди, об'єднання) земельних ділянок для фізичних та юридичних осіб.
житлових відносин:
- Довідку про взяття громадян на квартирний облік;
- Довідку про участь у приватизації житлового фонду;
- Копію свідоцтва про право власності на приватизоване житло;
- Довідку про зміну в списках членів житлово-будівельного кооперативу.
комунального господарства та майна:
- Дозвіл на створення органів самоорганізації населення;
- Дозвіл на проживання у індивідуальних будинках з незакінченим будівництвом;
- Дозвіл на відключення окремого житлового будинку від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання;
- Дозвіл на маршрути перевезення великовагових та негабаритних вантажів;
- Рішення виконавчого комітету міської ради про переведення об'єкта нерухомого майна з житлового в нежитловий, або з нежитлового в житловий фонд;
- Довідку щодо намірів суб’єкта господарювання отримати дозвіл на викиди, або реагування громадськості на заяву про наміри щодо будівництва чи реконструкції об’єктів на території міста;
- Рішення виконавчого комітету про продовження оренди нежитлового приміщення;
- Рішення міської ради про проведення приватизації об’єкта комунальної власності шляхом викупу.
підприємницької діяльності та реклами:
- Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
- Книгу відгуків та встановлення режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності;
- Дозвіл на використання символіки міста Луцька при здійсненні підприємницької діяльності;
- Погодження розташування тимчасової споруди для пунктів одноразової торгівлі (послуг);
- Довідку про фактичне надходження коштів до бюджету від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.
економічних відносин:
- Акт обстеження спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих металургійних переробних підприємств;
- Довідку про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку;
- Довідку про включення до реєстру фізичних осіб, які мають право на отримання дотації за молодняк великої рогатої худоби, а також за вирощений та проданий на забій і переробку молодняк великої рогатої худоби;
- Документ про уповноваження з розслідування нещасного випадку.
виховання, освіти, опіки, сім’ї та молоді:
- Електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів м. Луцька
- Довідку про володіння державною мовою або розуміння її в обсязі, достатньому для спілкування особам, які приймають громадянство України;
- Довідку про невідвідування дошкільного навчального закладу;
- Клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;
- Посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї, або довідка про те, що посвідчення не видавалось;
- Оздоровлення дітей пільгових категорій;
- Дозвіл (рішення) батькам на укладення правочинів щодо житла (майна) право власності на яке, або право користування яким має дитина, або недієздатна особа;
- Довідку громадянам для отримання додаткової соціальної відпустки;
- Довідку непрацюючим громадянам, які мають на утриманні дитину, про те, що вони не позбавлені батьківських прав;
- Висновок про можливість бути усиновлювачем;
- Рішення про встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною/дітьми, або недієздатними особами;
- Дозвіл на визначення або зміну імені, прізвища дитини за відсутності згоди одного з батьків.
соціального захисту:
- Посвідчення на безкоштовний проїзд в автобусах міських маршрутів
- Посвідчення реабілітованого громадянина
- Грошову та матеріальну допомогу малозахищеним верствам населення міста;
- Заяву на організацію проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) пільгових категорій громадян
В ЦНАП Ви також можете отримати послуги територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади :
Державної міграційної служби України:
- довідку щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи;
- довідку третій особі щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи;
- проїзний документа дитини для виїзду за кордон.
Міського відділу управління Державної міграційної служби України:
- паспорт громадянина України після досягнення 16-річного віку;
- паспорт громадянина України в зв’язку зі зміною прізвища;
- паспорт громадянина України в зв’язку з непридатністю паспорта до користування.
Головного управління Держземагенства:
- витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
надання витягу про державну реєстрацію земельної ділянки з державного земельного кадастру;
- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки;
- висновок про погодження документації із землеустрою;
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-ЗЕМ).
Територіального управління Держгірпомнагляду:
- державна реєстрація декларації безпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки;
- свідоцтво про державну реєстрацію об’єктів підвищеної небезпеки;
- відомча реєстрація та ведення обліку великовантажних та інших технологічних транспортних засобів.
Державної реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції
- державна реєстрація договору оренди земельної ділянки (за рішенням Луцької міської ради);
- державна реєстрація права власності на новостворені земельні ділянки;
- державна реєстрація свідоцтва про право власності на житлові приміщення (квартири, гуртожитки), виданого відділом реєстру житлового фонду департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.
Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції:
- виписку, довідку, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;
- державна реєстрація фізичної та юридичної особи;
- внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації;
- внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.
ПОСЛУГИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ:
департаменту житлово-комунального господарства та будівництва:
- державна ліцензія на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення;
- державна ліцензія на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім теплової енергії, що виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.
департаменту агропромислового розвитку:
- ліцензія (копія) на торгівлю пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин)
управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю:
- свідоцтво про внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції;
- реєстрація статутів (положень) релігійних громад та внесення змін до них;
- погодження державного органу, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації священнослужителям, релігійним проповідникам, наставникам, іншим представникам зарубіжних організацій, які є іноземними громадянами і тимчасово перебувають в Україні, займатися проповідуванням релігійних віровчень, виконанням релігійних обрядів чи іншою канонічною діяльністю лише в тих релігійних організаціях, за запрошенням яких вони прибули.
А також можете подати заяву та документи на адресу міського голови та його заступників та отримати копії розпорядчих документів міської ради та виконавчого комітету, а також архівних довідок, копій, витягів
В Центрі надання адміністративних послуг Ви можете отримати супутні послуги:
- ксеро- та фото копіювання, ламінування;
- провести оплату в банківському відділенні;
- скористатися кімнатою дитини
Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернополі вшанують жертв ...
Наступна новина: Мешканка Хмельницької ...