В Житомирській області про порядок та способи оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної діяльності

В Житомирській області про порядок та способи оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної діяльності

06.05.14 09:10 0 786
Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва надає роз’яснення вимог законодавства про державну регуляторну політику щодо порядку та способів оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної діяльності.

Згідно статті 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері регуляторної діяльності» (далі – Закон) повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта, проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу (далі – АРВ) оприлюднюються шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації розробника цього документу, а у разі їх відсутності – у друкованих засобах масової інформації, визначених розробником цього проекту, та/або шляхом розміщення на офіційній сторінці розробника проекту регуляторного акта в мережі Інтернет.

При наявності у розробника як друкованого засобу масової інформації (далі – ДЗМ), так і власної офіційної сторінки в мережі Інтернет, норма Закону дозволяє розробнику визначити на свій розсуд, яким способом оприлюднити проект регуляторного акта та відповідний АРВ. Таким чином, розробник незалежно від наявності у нього власних ДЗМІ може оприлюднювати зазначені регуляторні документи: в ДЗМІ та Інтернеті; у ДЗМІ; в Інтернеті.

ДЗМІ можуть бути власними або визначеними розробником. При визначення розробником ДЗМІ перевага надається офіційним друкованим засобам масової інформації. В мережі Інтернет проект регуляторного акта та АРВ розміщуються на офіційній сторінці розробника, або на офіційній сторінці в мережі Інтернет органу виконавчої влади, до сфери управління якого він належить.

Позиція Держпідприємництва України ґрунтується на наступному:

1. Статтею 9 Закону зафіксовано, що повідомлення повинно містити, зокрема, інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного АРВ. Зазначене свідчить про те, що способи оприлюднення повідомлення та проекту регуляторного акта з АРВ можуть відрізнятися один від одного, що є підставою вважати надання Законом розробникові права на власний розсуд обирати спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного АРВ.

2. Розміщення проекту регуляторного акта разом з АРВ в мережі Інтернет не є обставиною, за якою регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений органом виконавчої влади (стаття 25 Закону) або органом місцевого самоврядування (стаття 36 Закону).

3. Певну ясність вносить стаття 14 Закону, яка говорить наступне: регуляторні органи публікують у друкованих засобах масової інформації та/або розміщують на своїх сторінках у мережі Інтернет або оприлюднюють в інший спосіб, у тому числі через телебачення або радіо, інформацію про здійснення ними регуляторної діяльності.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Мешканка Хмельницької ...
Наступна новина: Чернівецька область: ...

КОМЕНТАРІ