Яку зимову гуму вибрати і коли найкраще

Яку зимову гуму вибрати і коли найкраще "перевзутися"

16.05.14 10:50 0 2681
За статистичними данними з приходом холодів в пошуковиках в геометричній прогресії збільшується кількість запитів "зимние шины" або "зимова гума". Як же ж правильно вибрати зимові покришки? Фахівці розповіли, як розібратися у маркуванні на покришках і чи варто брати шини з шипами.

Нинішня осінь з бабиним літом нас підвела - в окремі дні вересня температура доходила до нуля градусів. А за правилами експлуатації автомобіля вже при зниженні температури до +7 градусів пора їхати на шиномонтаж і перевзуватися. Але ж ще є надія на те, що через кілька днів температура повітря знову зросте до 15-20 градусів. Водії починають губитися: виходить, що якщо погода таки покращиться, водіям доведеться їздити в теплі дні на зимовій гумі. А ось ночі навіть теплою осінню все одно холодні та взуття для машини потрібне відповідне. Що ж робити? Газета «Сегодня» задала це питання фахівцям шинних сервісів і водіям зі стажем.

На зимових шинах їздити можна. Ігор Гончарук, майстер однієї зі столичної шиномонтажної майстерені, розповів, що нічого страшного в тому, що водій почне їздити за нинішньої погоди на зимових шинах, немає. "Набагато небезпечніше їздити на літніх шинах, коли стукне справжній мороз. Тоді гальмівний шлях збільшиться не менше, ніж наполовину", - зазначає експерт. Однак, за його словами, зимові шини при плюсовій температурі викликають дискомфорт при їзді - видають пристойний шум.

Поспішайте повільно. Автолюбитель з 20 -річним стажем Євген Малиновський вважає, що не варто стрімголов бігти в автомагазин за новими шинами, проте вже пора готуватися до того, щоб перевзутися. «Можна вже зараз визначитися з ціною за оголошеннями в інтернет-магазинах і почати відкладати гроші. Наприклад, якщо в цьому місяці відкласти 1,5-2 тис. грн, то в наступному можна додати стільки ж і купити собі хорошу гуму. Одного разу мені довелося купити дешевку через те, що не вистачило грошей на нормальну гуму. Дуже пожалів», - ділиться досвідом водій. Найкраще, за його словами, перевзувати авто на початку листопада, коли на шиномонтажках ще немає черг. Адже після того, як випаде перший сніг, в черзі до майстра доводиться стояти годинами - в середині грудня водії записуються «на прийом» за 2-3 дні. І не треба забувати, що на піку попиту співробітники шиномонтажу поспішають і допускають помилки при балансуванні коліс, а також при їх установці.

Про що говорить закон

Правила дорожнього руху на сьогодні не вимагають від водіїв міняти літні шини на зимові. Цю норму збиралися ввести навесні, коли готувалася нова редакція правил дорожнього руху, але в остаточний варіант змінених правил, вона не потрапила. Причина в тому, що по наших дорогах все ще колесить багато техніки радянського виробництва, і для багатьох моделей автомобілів зимової гуми не існує. Крім того, законодавством не затверджені критерії, за якими зимову гуму можна відрізнити від літньої (зараз це робить лише виробник шин в маркуваннях на колесах).

З шипами чи без?

Техдиректор однієї зі столичних шкіл підвищення водійської майстерності Леонід Шубін каже, що поведінка водія на дорозі в холодний час - питання куди більш важливе, ніж те, чи стоїть на його колесах шипована чи звичайна зимова гума. «Треба знати, що на асфальті колеса з шипами більше шумлять, а на поворотах поводяться інакше, ніж звичайні шини», - говорить Леонід. Головна перевага шипів в тому, що вони скорочують гальмівний шлях на льоду і асфальті - твердосплавні наконечники активно вгризаються в поверхню. Але при їзді по асфальту шип відчуває перевантаження і у результаті виривається з коренем. Тому міському жителю купувати таку гуму не варто. А от якщо мова йде про постійну їзду за містом, в них є сенс. Ставити шиповані шини краще всього в кінці листопада, коли починаються справжні заморозки і ось-ось підуть снігопади, а дорога покриється льодом. За результатами тестів, шиповані шини на асфальті при гальмуванні з швидкості 60-80 км / год показують кращі результати, ніж нешиповані, проте на швидкості від 100 км / год і вище шипи збільшують гальмівний шлях. Правда, на льоду і при гальмуванні на сніговій каші шини з шипами демонструють скорочення гальмівного шляху на 4-6 м.

Uzinform
Источник: http://krainashin.com/tyres/all/winter-tyres
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Зовнішній фільтр для ...
Наступна новина: Цього тижня львівські митці ...

КОМЕНТАРІ